  • 21. Data: 2004-01-25 20:58:01
    Temat: Re: Druczek ?
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bv1aic$blk$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

    > gaworzy to można puścić mimo uszu ;-) NIE WIERZĘ, żeby nie przyjęli
    > wypowiedzenia pisemnego umowy (poleconym ofkorz) i zasłaniali się w
    > razie czego, że się nie dodzwonili, żeby potwierdzić ;-))) Tak by się
    > nie podłożyli.

    Ja tez nie wierze, ale z innego powodu - musieliby oddzwonic, a to jest
    trudne ;)

    --
    Robert

  • 22. Data: 2004-01-26 08:47:42
    Od: w...@w...pl (Wojtek Frabinski)

    > Zamykałe? już w ten sposób? Byłby to pierwszy bank, w którym
    > umowę prowadzenia rachunku można wypowiedzieć "na gębę".

    Drugi :). W citi tak można. Nie wiem na jakiej podstawie, ale można i czasem się
    nawet udaje ;).

    --
    Wojciech Frabiński
    w...@w...pl

  • 23. Data: 2004-01-26 13:57:12
    Od: "david" <W...@o...pl>

    > Mam wrażenie, ze jesteś w błędzie.
    > Pisemko odpowienie należy wysłać.

    zamykałem w ten sposób eKonto koleżanki (znaczy się ona dzwoniła :) ) i
    mLinka przyjęła dyspozycję zamknięcia rachunku z 30 dniowym okresem karencji

    pozdr
    david

  • 24. Data: 2004-01-27 12:29:07
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "SebCz" napisał:

    | Nie wspomnę o tym, że nie masz kopert zwrotnych darmowych
    | jak w Inteligo (są chyba 2 w przesyłce startowej).

    Nie przesadzajmy. Koszt koperty to ok. 5 gr, więc można go ponieść samemu.

    | Dla porównania koszt zamknięcia:
    | W mBanku - telefon (0801 * ilość minut * stawka

    Można przecież zadzwonić za darmo na 0-42 6300800.

    | + znaczek 3.50 około za polecony

    Dokładnie 3,45 za ekonomiczny lub 4,10 za priorytetowy
    (oczywiście gdy masa wypowiedzenia w kopercie nie przekroczy 20 g).

    | lub w wersji ekonomicznej najtanszy znaczek.

    Ekonomiczny lub priorytetowy list zwykły można przecież wysłać
    z opłatą pocztową przerzuconą na mBank, gdyż mBank zawarł z PP
    umowę o opłacie przerzuconej na adresata.

    Pozdr.,

  • 25. Data: 2004-01-27 12:55:01
    Od: SebCz <a...@a...pl>

    > Nie przesadzajmy. Koszt koperty to ok. 5 gr, więc można go ponieść
    > samemu.

    O tym koszcie nie myslalem nawet.

    > Można przecież zadzwonić za darmo na 0-42 6300800.

    Jak to za darmo, nie rozumiem, albo się nie znam na telefonach. Co to za
    cudo ten numer?

    > Dokładnie 3,45 za ekonomiczny lub 4,10 za priorytetowy
    > (oczywiście gdy masa wypowiedzenia w kopercie nie przekroczy 20 g).

    Dziękuję za doprecyzowanie.

    > Ekonomiczny lub priorytetowy list zwykły można przecież wysłać
    > z opłatą pocztową przerzuconą na mBank, gdyż mBank zawarł z PP
    > umowę o opłacie przerzuconej na adresata.

    Znam ja dobrze przypadki, gdy mBank twierdzi, że 'nie doszło do nas'. Tego
    ryzyka nie będę ponosił.
    --
    ______
    Pozdrowienia

  • 26. Data: 2004-01-27 15:02:39
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "SebCz" napisał:

    | O tym koszcie nie myslalem nawet.

    No to innego nie ma, bo żeby wysłać list z opłatą przerzuconą na adresata
    wystarczy wpisać w polu znaczkowym odpowiedni tekst, nie trzeba korzystać z
    jakiejś specjalnej koperty.

    | Jak to za darmo, nie rozumiem, albo się nie znam na telefonach.
    | Co to za cudo ten numer?

    Zwykły numer, z którym w niektórych planach taryfowych o ustalonych porach
    połączenie jest bezpłatne (w przeciwieństwie do 0-8013 za który zawsze się
    płaci).

    | Znam ja dobrze przypadki, gdy mBank twierdzi, że 'nie doszło do nas'. Tego
    | ryzyka nie będę ponosił.

    Gdy tak mówią to z reguły chodzi i o to, że nie zarejestrowali jeszcze faktu
    otrzymania korespondencji w systemie.

    Pozdr.,

  • 27. Data: 2004-01-27 15:18:22
    Od: SebCz <a...@a...pl>

    > No to innego nie ma, bo żeby wysłać list z opłatą przerzuconą na adresata
    > wystarczy wpisać w polu znaczkowym odpowiedni tekst, nie trzeba
    > korzystać z
    > jakiejś specjalnej koperty.

    Jeszcze nigdy tego nie robiłem, myslalem, że musi byc koperta 'firmowa'.
    Złośliwcy mogliby zarzucic mBank takimi pisemkami? Toż to lepsze
    niż te (nie)słynne przelewy po 0.01zł ;))

> [...]
    > porach
    > połączenie jest bezpłatne (w przeciwieństwie do 0-8013 za który zawsze

    Aaaaha! No niestety nie jestem fanem TPSA i już daaawno mam abonament
    socjalny, nie dla mnie takie taryfy :)

    > Tego
    >
    > Gdy tak mówią to z reguły chodzi i o to, że nie zarejestrowali jeszcze
    > faktu
    > otrzymania korespondencji w systemie.

    Tak, to jedna rzecz, ale kto może powstrzymać dobrze 'wyszkolonego'
    pracownika mBanku od wyrzucenia takiego listu do kosza? Bo co innego
    wniosek o otwarcie, co innego niechlubne zamknięcie :)

    ______
    Pozdrowienia
    SebCz
    ______

  • 28. Data: 2004-01-30 16:35:55
    Od: "Michał" <m...@g...pl>

    > Zwykły numer, z którym w niektórych planach taryfowych o ustalonych porach
    > połączenie jest bezpłatne (w przeciwieństwie do 0-8013 za który zawsze się
    > płaci).

    Na przykład w jakich planach?? Na przykład w jakich porach? Pytam z czystej
    ciekawości bo jeszcze o czymś takim nie słyszałem ;-)

    pzdr,
    michal

  • 29. Data: 2004-01-31 13:30:49
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał" napisał:

    | Na przykład w jakich planach?? Na przykład w jakich porach?

    Z telefonu stacjonarnego Tepsy:
    TP Darmowe Wieczory i Weekendy - bezpłatne od 20:00 do 08:00 i przez cały
    dzień w weekendy i święta,
    TP Darmowe Weekendy - bezpłatnie przez cały dzień w weekendy i święta.

    Pozdr.,

  • 30. Data: 2004-01-31 13:36:11
    Od: "Stasio Podróżnik na L4" <d...@p...angory.zgazeta.wnazwie.ru.pl>

    Użytkownik "Michał" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    Co ty piłeś ???

    Tosz to najnormalniejszy nr stacjonarny w strefie numeracyjnej "42" czyli
    strefie podległej TP S.A. Łódź ...

    Wrrr .... i jakośna stronach 3 operatorów, których przejrzałem nr ten nie
    jest ogłaszany jako bezpłatny ...

    Pozdrawiam
    SP na L4