eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news2.icm.edu.pl
    !newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: SebCz <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Druczek ?
    Date: Tue, 27 Jan 2004 16:18:22 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 40
    Message-ID: <o...@n...tpi.pl>
    References: <5...@n...onet.pl> <o...@n...tpi.pl>
    <bv0q2l$jef$1@nemesis.news.tpi.pl> <o...@n...tpi.pl>
    <bv5lgk$f4k$1@zeus.polsl.gliwice.pl> <o...@n...tpi.pl>
    <bv5ugi$g6d$1@zeus.polsl.gliwice.pl>
    NNTP-Posting-Host: 80.51.242.146
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1075216829 16746 80.51.242.146 (27 Jan 2004 15:20:29
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 27 Jan 2004 15:20:29 +0000 (UTC)
    User-Agent: Opera7.23/Win32 M2 build 3227
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:280670
    [ ukryj nagłówki ]


    > No to innego nie ma, bo żeby wysłać list z opłatą przerzuconą na adresata
    > wystarczy wpisać w polu znaczkowym odpowiedni tekst, nie trzeba
    > korzystać z
    > jakiejś specjalnej koperty.

    Jeszcze nigdy tego nie robiłem, myslalem, że musi byc koperta 'firmowa'.
    Złośliwcy mogliby zarzucic mBank takimi pisemkami? Toż to lepsze
    niż te (nie)słynne przelewy po 0.01zł ;))

    > | > Można przecież zadzwonić za darmo na 0-42 6300800.
    > |
    > | Jak to za darmo, nie rozumiem, albo się nie znam na telefonach.
    > | Co to za cudo ten numer?
    >
    > Zwykły numer, z którym w niektórych planach taryfowych o ustalonych
    > porach
    > połączenie jest bezpłatne (w przeciwieństwie do 0-8013 za który zawsze
    > się
    > płaci).

    Aaaaha! No niestety nie jestem fanem TPSA i już daaawno mam abonament
    socjalny, nie dla mnie takie taryfy :)

    > | Znam ja dobrze przypadki, gdy mBank twierdzi, że 'nie doszło do nas'.
    > Tego
    > | ryzyka nie będę ponosił.
    >
    > Gdy tak mówią to z reguły chodzi i o to, że nie zarejestrowali jeszcze
    > faktu
    > otrzymania korespondencji w systemie.

    Tak, to jedna rzecz, ale kto może powstrzymać dobrze 'wyszkolonego'
    pracownika mBanku od wyrzucenia takiego listu do kosza? Bo co innego
    wniosek o otwarcie, co innego niechlubne zamknięcie :)

    ______
    Pozdrowienia
    SebCz
    ______

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1