  • 1. Data: 2008-09-01 07:04:05
    Temat: Citi ignoruje reklamacje odnosnie rabatow
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Zgodnie z przychylnymi opiniami na grupie, odnosnie przyjaznych
    procedur reklamacyjnych w Citibanku, po zrobieniu zakopow w
    Euroaptece, ktora odmowila mi rabatu, twierdzac, ze nic nie wie o
    takiej wspolpracy, zlozyleme reklamacje na Citiphone.
    Rekalmacji nadano numer, zapytano, czy zycze sobie zwrot rabatu na
    karte i ....poltorej miesiaca ciszy...
    Ponowilem reklamacje poprzez system reklamacyjny dostepny z poziomu
    internetowej obslugi konta - podalem date transakcji i sklep,
    poprosilem o potwierdzenie, czy ten sklep bedzie stosowal rabaty.

    Po 2-3 tygodniach otrzymalem:

    "Od: Citibank
    Data: 27/08/2008
    Temat: Citi Handlowy
    Numer: 8H216962

    Szanowny Panie,

    W nawiązaniu do przesłanego zapytania odnośnie rabatu w EURO APTEKA
    uprzejmie informuję, iż
    Rabat Euroapteki udzielany jest na karty Citibank Visa Silver, Gold,
    Platinium, Elle. Taki jest zapis w umowie.

    Z poważaniem"

    Przyznam sie, ze zawiodlem sie na wychwalanym systemie reklamacyjnym
    Citibanku - nie wykazano zadnego zainteresowania nieudzielaniem
    rabatow oraz nie odniesiono sie do konkretnego sklepu i konkretnej
    transakcji. Totalna zlewka w stylu mbanku.

  • 2. Data: 2008-09-01 07:07:33
    Temat: Re: Citi ignoruje reklamacje odnosnie rabatow
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 01 Sep 2008 00:04:05 -0700, krzysztofsf napisał(a):

    > Przyznam sie, ze zawiodlem sie na wychwalanym systemie reklamacyjnym
    > Citibanku - nie wykazano zadnego zainteresowania nieudzielaniem rabatow
    > oraz nie odniesiono sie do konkretnego sklepu i konkretnej transakcji.

    Cóż, kiedyś miałem podobną sytuację w Kakadu. Reklamowałem też niejasne
    zasady zamykania okresu rozliczeniowego, tam odpowiedź w ogóle była
    przefajna.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl