  • 1. Data: 2002-02-06 08:09:49
    Temat: mBank - jak to jest z tą liczbą klientów ?
    Od: "snake" <s...@p...fm>

    Witam
    informacje z www mBanku

    15.01.2002
    Liczba rachunków 181.466
    Liczba klientów 126.185

    25.01.2002
    Liczba rachunków 186.169
    Liczba klientów 152.549

    Czy ktoś może mi wytłumaczyć co się stało przez te 10 dni ?
    (dzisiaj mBank podaje już tylko liczbę rachunków)

    Łukasz

  • 2. Data: 2002-02-06 10:39:55
    Temat: Re: mBank - jak to jest z tą liczbą klientów ?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Czy ktoś może mi wytłumaczyć co się stało przez te 10 dni ?
    > (dzisiaj mBank podaje już tylko liczbę rachunków)

    Moze trzeba to laczyc z probnymi balonami i wzmozona akcja PRowa -
    reasumujac - niedlugo edzie polaczenie z BCz ;)

  • 3. Data: 2002-02-06 11:19:11
    Od: "Tomasz Tatar" <t...@c...pl>

    Użytkownik "snake" <s...@p...fm> napisał...

    > 25.01.2002
    > Liczba rachunków 186.169
    > Liczba klientów 152.549
    >
    > Czy ktoś może mi wytłumaczyć co się stało przez te 10 dni ?
    > (dzisiaj mBank podaje już tylko liczbę rachunków)

    Chyba cos Ci sie pomylilo - ja mam w notatkach na 25.1.2002:
    129605 klientow.

    --
    Tomek Tatar

  • 4. Data: 2002-02-06 14:09:09
    Od: "snake" <s...@p...fm>

    Użytkownik "Tomasz Tatar" <t...@c...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "snake" <s...@p...fm> napisał...

    > Chyba cos Ci sie pomylilo - ja mam w notatkach na 25.1.2002:
    > 129605 klientow.

    Ja to skopiowałem ze strony mBanku 4 lub 5 lutego z datą 25.01
    może wcześniej było tak jak napisałeś a później zmienili bez zmiany daty
    Łukasz

  • 5. Data: 2002-02-27 10:18:08
    Temat: Re: mBank - jak to jest z ta liczba klientów ?
    Od: leh <l...@...pl>

    "snake" <s...@p...fm> skribis:

    >Witam
    >informacje z www mBanku
    >
    >15.01.2002
    >Liczba rachunków 181.466
    >Liczba klientów 126.185
    >
    >25.01.2002
    >Liczba rachunków 186.169
    >Liczba klientów 152.549
    >
    >Czy ktoś może mi wytłumaczyć co się stało przez te 10 dni ?

    Exodus z ynteligo ?
    Ale cos dziwne te liczby, skoro jest 25 tys klientow wiecej, a tylko 5 tys
    rachunkow...

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    - I didn't know you can fly a plane ?
    - Fly - yes. Land - no. (Indiana Jones and the Last Crusade)