  • 1. Data: 2003-07-15 22:35:43
    Temat: mBank i wypłata
    Od: "mill" <m...@p...wp.pl>

    Witam
    Mam konta i lokaty w mBanku i - jak każdy - wszystkie operacje
    przeprowadzam przez internet.
    A tak się zastanawiam, czy gdybym wszedł do BRE Banku, ukłoniłbym się
    grzecznie i po eleganckim przywitaniu się powiedzał, że jestem klientem
    mBanku i chcę wypłacić np. 40 k - czy elegancko by mnie obsłużono, czy nie
    mniej elegancko i kulturalnie (mam nadzieję) by mi odmówiono ?

    Pozdr. mill

    Pomijając już tę całą francje-elegancje powiedzcie czy tylko przelewy i
    bankomaty wchodzą w grę przy wypłatach z mBanku ?

  • 2. Data: 2003-07-15 22:39:12
    Temat: Re: mBank i wypłata
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    mill wrote:
    > Pomijając już tę całą francje-elegancje powiedzcie czy tylko
    przelewy
    > i bankomaty wchodzą w grę przy wypłatach z mBanku ?

    Tylko przelewy na inne konto - niestety.

  • 3. Data: 2003-07-16 00:44:11
    Od: n...@p...onet.pl

> [...]
    > mBanku i chcę wypłacić np. 40 k - czy elegancko by mnie obsłużono, czy nie
    > mniej elegancko i kulturalnie (mam nadzieję) by mi odmówiono ?

    Kiedyś W.B. pisał że gdyby chodziło o kwoty rzędu 40 kk (*10^6)
    to nawet by Cię kawą poczęstowali ;)))

  • 4. Data: 2003-07-16 21:01:05
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik napisal/a:

    > Kiedyś W.B. pisał że gdyby chodziło o kwoty rzędu 40 kk (*10^6)
    > to nawet by Cię kawą poczęstowali ;)))

    gdyby chodziło o wpłatę czy wypłatę?

    Zbig