  • 1. Data: 2003-07-15 19:38:27
    Temat: prawda czy oszustwo ? http://www.hyip.logosy.org
    Od: "MacieJ" <m...@d...net.pl>

    Co myslicie o http://www.hyip.logosy.org ???

    Zyskuja na naiwnych, wplacajacych po 5$ ???
    bo jest bardzo maalo danych kontaktowych :>

    no i ten adres www, tez siakis dziwny !?

    nie wiem cz NTG, ale mysle ze wy cos bedziecie wiedziec :)

    pozdr.

  • 2. Data: 2003-07-15 19:50:30
    Temat: Re: prawda czy oszustwo ? http://www.hyip.logosy.org
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik MacieJ <m...@d...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bf1l6v$c4n$...@a...dialog.net.pl...

    > Zyskuja na naiwnych, wplacajacych po 5$ ???
    > bo jest bardzo maalo danych kontaktowych :>

    Wytłumaczę Ci zasadę działania tego cuda. Program działa tylko wtedy, gdy
    znajduje nowych użytkowników. Wypłaty dla tych pierwszych realizowane są z
    wpłat tych "drugich". Więc system jest wypłacalny, ale tylko na początku,
    później popada w coraz większe długi względem obecnych użytkowników, nikt
    więcej nie wpłaca i program upada. Da się zarobić, jeśli się wie, gdzie
    wpłacić (jest kilka takich programów) i kiedy się wycofać...

  • 3. Data: 2003-07-15 20:00:57
    Od: "MacieJ" <m...@d...net.pl>

    Użytkownik "corner" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > więcej nie wpłaca i program upada. Da się zarobić, jeśli się wie, gdzie
    > wpłacić (jest kilka takich programów) i kiedy się wycofać...

    przyznam, ze nie pomyslalem o tym jako piramidzie :)
    czyli trzeba byc jednym z pierwszych ktorzy wplacili...
    no i wplacajacym musi zalezec na kolejnych wplacajacych... nie glupie ;)

    swoja droga czy takei piramidy sa legalne u nas ??

    ale ich kontakt mnie rozbraja, 2 adresy email ;]

  • 4. Data: 2003-07-15 20:18:43
    Od: "MacieJ" <m...@d...net.pl>

    cytat :
    "
    Jedna z osób oskarzyła mnie o naciąganie i robienie ludzi w "jajo" ponieważ
    nie umiesciłem formularza wypłaty.
    Wyjasniam więc:
    Pieniądze zainwestowane można wyjąć najwcześniej po 90 dnia, nie widze więc
    narazie sensu umieszczenia formularza wypłaty. Natomiast co 10-dniowe zyski
    są automatycznie wypłacane na konto e-gold.

    Pozdrawiam
    www.hyip.logosy.org
    "

  • 5. Data: 2003-07-16 06:32:30
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    Użytkownik "MacieJ" <m...@d...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    zyski
    > są automatycznie wypłacane na konto e-gold.

    Ciekawe kiedy dostanie wezwanie do miejscowego wiezienia

  • 6. Data: 2003-07-16 19:51:50
    Temat: Odp: prawda czy oszustwo ? http://www.hyip.logosy.org
    Od: "Kola" <r...@i...pl>

    A mnie odpisali - i tak mnie nie przkonali
    przecież ta "firma" nawet nie ma adresu.
    Jakby cos to "szukaj wiatru w polu"
    nie wiem kiedy ich pozamykaja.
    ===========================

    Witam!
    Nie jest to żadnego rodzaju łańcuszek ani piramida ani nic temu podobne.
    Jest to powazny program inwestycyjny w którym pieniądze wpłacone przez
    inwestorów sa później inwestowane na rynku walutowym.
    Udane inwestycje na takim rynku wymagają dwóch podstawowych rzeczy:
    - dysponowania dośc dużym kapitałem
    - posadania odpowiedniej wiedzy i praktyki
    Dowodem powagi tego programu inwestycyjnego jest brak jakichkolwiek
    refelasów, a więc nikt nie zarobi na polecaniu innym tego programu.
    Jest to powazny program z powaznymi zyskami oraz śmiesznie mała minimalną
    inwestycją.
    Mam nadziej ze rozwiałem pańskie obawy, jesli jednak nadal one istnieją
    zachęcam na zainwestowania na próbe 5 $.
    Pozdrawiam
    Paweł Gruszecki
    www.hyip.logosy.org

  • 7. Data: 2003-07-17 00:00:23
    Od: Piotr Wiraszka <p...@t...pl>

    Dnia Wed, 16 Jul 2003 21:51:50 +0200, "Kola"
    <r...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    >inwestorów sa później inwestowane na rynku walutowym.

    >Jest to powazny program z powaznymi zyskami oraz śmiesznie mała minimalną

    I oczywiście zgodnie z zasadą "co boskie Bogu a co cesarskie
    Cesarzowi" US też swoją "działkę" dostaje ? Bo on korzysta z
    takiego dokumentu który się nazywa Ustawa karno-skarbowa :))
    --
    Piotr

  • 8. Data: 2003-07-17 06:55:19
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

> [...]
    > Jest to powazny program inwestycyjny w którym pieniądze wpłacone przez
    > inwestorów sa później inwestowane na rynku walutowym.

    Nielegalnie :)) NIKT w POLSCE nie moze korzystac legalnie z tego programu.
    Podobnie jak autor strony jesli jest Polakiem to podpada pod kodeks karny.

    > Udane inwestycje na takim rynku wymagają dwóch podstawowych rzeczy:
    > - dysponowania dośc dużym kapitałem

    Bzdura napisz to na dowolna grupe o Gieldzie, Forexie itp

  • 9. Data: 2003-07-17 06:57:39
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > I oczywiście zgodnie z zasadą "co boskie Bogu a co cesarskie
    > Cesarzowi" US też swoją "działkę" dostaje ? Bo on korzysta z
    > takiego dokumentu który się nazywa Ustawa karno-skarbowa :))

    US to malo inwestowanie cudzych pieniedzy legalnie wymaga sporo zachodu.
    Podejrzewam ze nawet zadnej firmy nie ma bo juz by dawno policja z US ja
    zamknela. Tak czy siak za
    miejscowy prokurator z Piotrkowa juz czeka.

  • 10. Data: 2003-07-17 08:37:44
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    In article <bf5h2r$c57$1@inews.gazeta.pl>, ROBBO 2 wrote:

    > Nielegalnie :)) NIKT w POLSCE nie moze korzystac legalnie z tego programu.

    A czy mozna wiedziec wedle jakiej podstawy prawnej?

    > Podobnie jak autor strony jesli jest Polakiem to podpada pod kodeks karny.

    A nawet jesli w Polsce jest postawa, to skad wiesz ze autor znajduje
    sie na terytorium Polski?

    Bo serwer to nie:

    szrenica:~$ geoiplookup www.hyip.logosy.org
    GeoIP Country Edition: US, United States

    --
    Miernik ________________________ jabber:m...@j...gda.pl
    __ ICQ: 4004001 ___/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl