  • 1. Data: 2002-09-01 07:40:56
    Temat: mBank i oplaty za VE dla eKonta
    Od: <t...@N...gazeta.pl>

    Z informacji mBanku po wylogowaniu sie:

    Od 1 września 2002 r. opłata za wydanie eKARTY do rachunków eKONTO i
    izzyKONTO wynosi 25 zł, opłaty za wydanie karty Visa Electron dla właścicieli
    i pełnomocników rachunków eMAX wynosi 36 zł.

    Czy to oznacza, ze nawet eKonkto nie bedzie bezplatne?

  • 2. Data: 2002-09-01 08:09:02
    Temat: Re: mBank i oplaty za VE dla eKonta
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    t...@N...gazeta.pl wrote:

> [...]
    > i pełnomocników rachunków eMAX wynosi 36 zł.
    >
    > Czy to oznacza, ze nawet eKonkto nie bedzie bezplatne?

    czytaj uwaznie, ekonto z karta VE jest dalej za darmo

    --
    Sława, pieniądze i kobiety - Medżik DiscoPolo Mejker
    Odwiedź już dziś: http://www.mdpm.bzi.pl !!!

  • 3. Data: 2002-09-01 10:44:18
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "Marcin F" <m...@i...pl> wrote in message > >

    > czytaj uwaznie, ekonto z karta VE jest dalej za darmo

    A co jak ma też (jest właścicielem) eMAXa ? ;-))
    Zamiast napisać, że karta VE do eMAX kosztuje 36 zł
    napisano, ze jak masz eMAXa, to płacisz.
    (na szczęście TOiP
    http://mbank.com.pl/przewodnik/oplaty.html jest jednoznaczna)

    Czytał uważnie, tylko uznał, ze eKarta, to podstawowa VE do eKonta..

    BAH

  • 4. Data: 2002-09-01 12:25:59
    Od: <t...@N...gazeta.pl>

    Marcin F <m...@i...pl> napisał(a):

    > czytaj uwaznie, ekonto z karta VE jest dalej za darmo

    Czytam i czytam i wynika mi z tego to, co napisalem. E-konto jest bezplatne
    ale platna ma byc VE - 25 PLN za rok. Sprawdz w mbanku po wylogowaniu sie
    pojawia sie taki komunikat.

  • 5. Data: 2002-09-01 12:33:37
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    t...@N...gazeta.pl wrote:

    > Czytam i czytam i wynika mi z tego to, co napisalem. E-konto jest
    > bezplatne ale platna ma byc VE - 25 PLN za rok. Sprawdz w mbanku po
    > wylogowaniu sie pojawia sie taki komunikat.

    Mylisz VE do eKonta (0 zł) z eKartą do eKonta (25 zł, poprzednio 20zł).
    eKarta to karta wirtualna, tylko do płacenia w sieci.

  • 6. Data: 2002-09-01 12:37:36
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]

    izzyKONTO wynosi 25 zł, opłaty za wydanie karty Visa Electron dla
    właścicieli i pełnomocników rachunków eMAX wynosi 36 zł."

    Jeżeli robisz zakupy przez Internet albo chcesz spróbować takich zakupów,
    ale obawiasz się o bezpieczeństwo, to eKARTA jest właśnie dla Ciebie. Dzięki
    eKARCIE Twoje zakupy w Internecie będą naprawdę bezpieczne.

    eKARTA jest wirtualną kartą płatniczą Visa mBanku. Poza zakupami w
    Internecie eKARTĄ możesz płacić, jeśli zamawiasz coś przez telefon, np. za
    telezakupy albo telefoniczną prenumeratę czasopisma, a także wtedy, gdy
    korzystasz z usług domu wysyłkowego i wysyłasz zamówienie pocztą. Przy
    każdej takiej transakcji możesz płacić eKARTĄ podając jej numer i datę
    ważności.

    eKARTA jest kartą międzynarodową, możesz więc nią płacić nie tylko w
    polskich sklepach internetowych, ale też w zagranicznych. Możesz zamawiać
    obcojęzyczne książki, zagraniczne znaczki, sprzęt fotograficzny, ciuchy,
    wszystko, co tylko można kupić przez Internet, płacąc kartą Visa.

    Dlaczego posługiwanie się eKARTĄ jest bezpieczne? Ponieważ to Ty masz pełną
    kontrolę nad transakcjami dokonywanymi przy użyciu eKARTY. Ty ustalasz
    indywidualny limit dla swojej eKARTY i ładujesz na eKARTĘ tyle pieniędzy,
    ile właśnie jest Ci potrzebne do zakupów. Jak działa eKARTA

    eKARTĄ nie możesz płacić w zwykłym sklepie ani podjąć gotówki w bankomacie
    czy oddziale banku. Dzięki temu oddzielasz swoje codzienne transakcje np.
    kartą Visa Electron w świecie rzeczywistym od transakcji wirtualnych i
    zachowujesz nad nimi pełną kontrolę. Twoje pieniądze na koncie są
    bezpieczne, ponieważ do płacenia w Internecie mogą być wykorzystane tylko
    pieniądze załadowane przez Ciebie na eKARTĘ - tyle ile potrzebujesz i wtedy
    kiedy potrzebujesz.

    eKARTA jest więc niezbędna wszystkim potrzebującym pewnego i bezpiecznego
    sposobu kupowania w sklepach internetowych i innych miejscach, gdzie
    wymagane jest podawanie numeru karty płatniczej.

    Za wydanie eKARTY pobierana jest jednorazowa opłata, natomiast za transakcje
    realizowane za pomocą eKARTY mBank nie pobiera żadnych prowizji. Ile
    kosztuje wydanie eKARTY

    eKARTĘ może otrzymać każdy posiadacz eKONTA lub izzyKONTA*. Jeżeli chcesz,
    możemy też wydać eKARTĘ dodatkową Twojemu pełnomocnikowi**.

    *) eKARTA nie jest wydawana do rachunku eMAX
    **) eKARTE dodatkową może otrzymać wyłącznie pełnomocnik ogólny