  • 1. Data: 2002-08-31 22:26:23
    Temat: Pisze pracę mgr na temat rachunków bankowych
    Od: "Mea" <i...@w...pl>

    Czy ktos ma moze dobre informacje na temat: Gdzie mogę znalezc dobre
    materialy do pisania pracy magisterskiej? Pisze o banku tradycyjnym z
    placowka i o drugim o wirtualnym.
    Jezeli ktos wie jak mi pomoc, to prosze o odpowiedz.
    Dzieki z gory
    Mea

  • 2. Data: 2002-09-01 16:32:22
    Temat: Re: Pisze pracę mgr na temat rachunków bankowych
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > placowka i o drugim o wirtualnym.
    > Jezeli ktos wie jak mi pomoc, to prosze o odpowiedz.

    W Internecie na stronach bankow lub przeroznych wortali internetowych i w
    bibliotece, w gazetach branzowych (Bank, Gazeta Bankowa), czasami ciekawe
    rzeczy znajejdziesz w pismach marketingowych.
    Oprocz tego archiwum Rzeczpospolitej.

    Takze bezposrednio do banku sie zwroc.

    Gotowca raczej trudno bedzie znalezc :) Ale przez nie o to Ci chodzi ? :)

  • 3. Data: 2002-09-02 21:22:21
    Od: "Mea" <i...@w...pl>

    Tak, dzięki próbuję w wielu miejscach, ale i tak to mało. Pewnie, że sama
    piszę pracę mgr, bo co to za satysfakcja przepisać lub kupić ja od kogoś
    pozdrawiam