  • 1. Data: 2002-08-31 20:53:08
    Temat: Millennium VC
    Od: "Rocco Lampone" <r...@b...pl>

    Witam,

    W piątek ok 11.00 zadzwoniła do mnie miła pani, przedstawiła się, że jest z
    Millennium, oświadczyła mi, że zostałem wylosowany w promocji i mogę
    otrzymać za darmo na rok ich VISE CLASIC i spytała czy ją przyjmuję (kartę
    oczywiście ;). Zdziwiłem się bardzo w Millennium mam tylko lokaty i rachunek
    z którego korzystam sporadycznie, zgodziłem się oczywiście w środę idę po
    odbiór. Wygrał ktoś jeszcze ?
    Pozdrawiam,
    Rocco

  • 2. Data: 2002-09-01 07:23:57
    Temat: Odp: Millennium VC
    Od: "ZOMO" <f...@p...onet.pl>

> [...]
    rachunek
    > z którego korzystam sporadycznie, zgodziłem się oczywiście w środę idę po

    ja wygralem ale olalem to, wystarcza mi juz te karty co mam...

    ZOMO

  • 3. Data: 2002-09-01 12:35:03
    Temat: Re: Odp: Millennium VC
    Od: c...@i...pl

    On Sun, 1 Sep 2002 09:23:57 +0200, "ZOMO" <f...@p...onet.pl>
    wrote:

    >rachunek

    Jeszcze nie słyszałem, żeby banki losowały osoby którym da się
    kredyt:)

  • 4. Data: 2002-09-01 13:12:50
    Temat: Re: Millennium VC
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Rocco Lampone" <r...@b...pl> writes:

> [...]
    > Millennium, oświadczyła mi, że zostałem wylosowany w promocji i mogę
    > otrzymać za darmo na rok ich VISE CLASIC i spytała czy ją przyjmuję (kartę

    Do mnie zadzwonili, ale nie mowili nic o losowaniu ani wygranej, tylko
    ze moga mi dac VE gratis (nie mam VE, mam VC). Ale VE jest mi zbedna.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 5. Data: 2002-09-04 15:35:06
    Temat: Re: Millennium VC cd.
    Od: "Rocco Lampone" <r...@b...pl>

    Użytkownik "Rocco Lampone" <r...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    rachunek
    > z którego korzystam sporadycznie, zgodziłem się oczywiście w środę idę po

    ... Poszedłem do swojego oddziału, powiedziałem o co chodzi, dysponentka
    sprawdziła i powiedział, że owszem jest, ale VISA Elektron dla
    współposiadacza rachunku. Ręce mi opadły, ktoś tu próbował ze mnie zrobić
    idiote, jeszcze odróżniam obie karty i wiem, że rozmowa przez telefon była o
    VC w przeciwnym wypadku nie zawracałbym sobie tym głowy. Tym bardziej, że VE
    tego banku już mam !!! Po prostu brak mi słów... zdaje sie, że w grudniu
    (upływa termin mojej ostatniej lokaty w tym banku) pożegnam się z bankiem,
    który ma niekompetentnych pracowników, którzy nie odróżniają VC od VE i
    marnują mój czas.

    PS Wielka mi łaska losowanie kto ma dostać VE , osoba przez telefon mówiła,
    że karte dostane bo ją wygrałem (wylosowałem).

    Pozdrawiam,
    Roman Liberda

  • 6. Data: 2002-09-05 06:27:18
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    > PS Wielka mi łaska losowanie kto ma dostać VE , osoba przez telefon mówiła,
    > że karte dostane bo ją wygrałem (wylosowałem).

    Gdzies pisali, ze losuja dla wspolwlascicieli karty VE, ktorzy dostana je
    za darmo. Do mnie tez zadzwonili, ale chcieli rozmawiac ze
    wspolwlascicielem.
    Zawsze to 15 zl rocznie do przodu :-)

    Pozdrawiam
    Radek

  • 7. Data: 2002-09-05 23:05:09
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl> writes:

    > Gdzies pisali, ze losuja dla wspolwlascicieli karty VE, ktorzy dostana je
    > za darmo. Do mnie tez zadzwonili, ale chcieli rozmawiac ze
    > wspolwlascicielem.
    > Zawsze to 15 zl rocznie do przodu :-)

    A ta darmowosc nie jest tylko w pierwszym roku? Bardzo bym sie zdziwil.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 8. Data: 2002-09-06 06:37:26
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    > A ta darmowosc nie jest tylko w pierwszym roku? Bardzo bym sie zdziwil.

    Niestety tak :-(
    Ale mozesz wtedy zrezygnowac ze swojej karty, wziac te darmowa i jej
    uzywac przez rok za darmo :-)

    Pozdrawiam
    Radek

  • 9. Data: 2002-09-06 19:35:28
    Od: "AruBuru" <a...@p...comUSUN.pl>

    Uzytkownik "Radoslaw Dabrowski" <r...@f...pl> napisal w wiadomosci
    y.floraland.pl...
    > Niestety tak :-(
    > Ale mozesz wtedy zrezygnowac ze swojej karty, wziac te darmowa i jej
    > uzywac przez rok za darmo :-)

    Niestety nie :-)
    VElectron jest za darmo za pierwszy rok tylko dla nowych klientow lub tych,
    ktorzy do tej pory takiej karty nie mieli.
    Pozdro
    AruBuru

  • 10. Data: 2002-09-08 20:15:08
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    > Niestety nie :-)
    > VElectron jest za darmo za pierwszy rok tylko dla nowych klientow lub tych,
    > ktorzy do tej pory takiej karty nie mieli.

    Chodzilo mi o to, ze rezygnujesz ze swojej VE, bierzesz te od
    wspolwlasciciela, ktory dostal ja za darmo na pierwszy rok, korzystasz z
    niej, po roku ja anulujesz i bierzesz znow swoja, albo jej nie anulujesz
    tylko korzystasz jak ze swojej :-)
    Normalnie karta dla wspolwlasciciela kosztuje, a tak masz okazje miec ja
    za darmo :-)
    Pozdr
    Radek