    From: "K.K." <z...@h...oraz.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank gubi dokumenty
    Date: Tue, 6 May 2008 21:01:18 +0200

    > Dwa razy probowalem wyrobic sobie karte kredytowa i dwa razy
    > zalatwialem to w mKiosku.
    > Niestety za kadzym razem umowa ginela na trasie mKiosk-Centrala.
    > mLinia twierdzi, ze wniosek ma status "oczekujacy na przeslanie
    > dokumentow", a mKiosk twierdzi,
    > ze dokumenty przeslal do centrali jakims kurierem Siódemka.
    > Stan utrzymuje sie od miesiaca. Na moja reklamacje zlozona 3 tygodnie
    > temu nikt nie odpowiedzial.

    Gdyby to było 3 miesiące, to nawet nie dziwiłbym się twojemu 'wzruszeniu',
    ale z tymi tygodniami to trochę przesadzasz.

    > mBank ma to w glebokim powazaniu. Nikomu nie chce sie nawet zadzwonic
    > do tej Siódemki
    > i dowiedziec co sie stalo z przesylka.

    Po co mają dzwonić do siódemki skoro ta przesyłka jest u nich. Trafiła w
    kolejkę do dalszego przetwarzania. Rejestrowanie jej w tym momencie to
    tylko strata czasu i niczego nie przyśpieszy. Zarejestrują gdy przyjdzie
    na nią kolej i dopiero wtedy zmieni się jej status. Poza tym wysyłając
    poprzez mKiosk nadajesz jej dłuższą trasę do przebycia z tak jakby jedną
    dodatkową i zbędną przesiadką. Na 'kupkę' szybciej trafiłaby pocztą.

    > Oprocz reklamacji wyslalem skarge do KNF.Co jeszcze moge zrobic aby
    > odnalazly sie moje
    > papiery w tym bajzlu?

    Nie rób dodatkowego zamieszania w tym bajzlu, bo diabli wiedzą jakie będą
    tego skutki.

    > Co do karty to juz stracilem nadzieje, ale martwi
    > mnie, ze w mBanku
    > gina dokumenty. To pierwszy krok w kierunku gubienia pieniedzy.

    Póki co brak dowodów na gubienie i jest na nie zdecydowanie za wcześnie.

    > Czy mieliscie podobne doswiadczenia?
    > Co w takiej sytuacji mozna zrobic?

    Nie myśleć o karcie. Zająć się czymś innym.

    > Pawel
    Pozdr.
    K.K.