  • 1. Data: 2014-05-29 09:17:51
    Temat: mBank dobrodziej :)
    Od: azot <z...@g...pl>

    Specjalna oferta dla najlepszych klientów. Tylko dla nowych środków!

    Teraz 3,2% w skali roku na lokacie
    Lokata negocjowana 4 mies.
    3,20 %
    Lokata negocjowana 6 mies.
    3,20%

    Śpiesz się! Oferta ważna do 31. 05.2014

    No mało się nie posikałem ze szczęścia :):):)

    Banda durniów. Takich "ofert dla najlepszych klientów" dookoła na pęczki.

  • 2. Data: 2014-05-29 09:26:30
    Temat: Re: mBank dobrodziej :)
    Od: luc <b...@g...de>

    W dniu czwartek, 29 maja 2014 09:17:51 UTC+2 użytkownik azot napisał:
> [...]
    >

    > No mało się nie posikałem ze szczęścia :):):)
    >

    > Banda durniów. Takich "ofert dla najlepszych klientów" dookoła na pęczki.

    SMSem zaatakowali?

    pzdrwm
    luc

  • 3. Data: 2014-05-29 09:38:06
    Od: azot <z...@g...pl>

    > SMSem zaatakowali?

    Nie smsem. Oferta dostępna po zalogowaniu.

  • 4. Data: 2014-05-29 20:56:30
    Od: wiktor <...@i...invalid>

    Dnia Thu, 29 May 2014 09:17:51 +0200, azot napisał(a):

> [...]
    >
    > No mało się nie posikałem ze szczęścia :):):)
    >
    > Banda durniów. Takich "ofert dla najlepszych klientów" dookoła na pęczki.

    Ooo, to Ty jakiś bonzo gonzo jesteś. Grubą kasę tam musisz trzymasz. Mi
    zaproponowali 3,0% w tym samym miejscu (dla najlepszych klientów bla bla
    bla), ale ja już powoli wygaszam to konto, w oczekiwaniu na przymus
    migracji do nowego embąka.

  • 5. Data: 2014-05-29 21:17:04
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    W dniu 2014-05-29 09:38, azot pisze:

    > Nie smsem. Oferta dostępna po zalogowaniu.

    Trzeba wyrazić chęć otrzymywania spamu żeby to zobaczyć ?

  • 6. Data: 2014-05-29 22:25:26
    Od: azot <z...@g...pl>

    > Ooo, to Ty jakiś bonzo gonzo jesteś. Grubą kasę tam musisz trzymasz.

    Grubą kasę? Mam u nich dokładnie równiutkie 100 złotych polskich,
    niezmiennie od kilku miesięcy. Chociaż rzeczywiście, to o sto złotych za
    dużo.

  • 7. Data: 2014-05-30 08:00:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik azot z...@g...pl ...

    > Grubą kasę? Mam u nich dokładnie równiutkie 100 złotych polskich,
    > niezmiennie od kilku miesięcy. Chociaż rzeczywiście, to o sto złotych za
    > dużo.

    Pewnie marketing na wkurzenie aktualnych klientów.
    Jak trzymasz 100 tysiecy to po co ci proponowac wiecej...
    Jak trzymasz 100zł to warto cos zaproponowac, bo moze ulokujesz 100
    tysiecy...

  • 8. Data: 2014-05-30 09:50:20
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > Pewnie marketing na wkurzenie aktualnych klientów.
    > Jak trzymasz 100 tysiecy to po co ci proponowac wiecej...
    > Jak trzymasz 100zł to warto cos zaproponowac, bo moze ulokujesz 100
    > tysiecy...

    Tzn. jak mieli ostatnio promocyjne lokaty na 3,5 na 4 miesiące, to
    wrzuciłem im kilkadziesiąt tałzenów w ramach dywersyfikacji. Lokaty
    pokończyły się w marcu i od tej pory mam u nich stówkę. Więc wiedzą że
    "śmierdzę" jakąś kasą i chcieliby ją mieć.
    Ale nie na 3,2%. Dziś conajmniej musieliby krzyknąć 3,7%.

  • 9. Data: 2014-05-30 20:49:09
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 30 May 2014 09:50:20 +0200, wiatrak napisał(a):

> [...]
    > pokończyły się w marcu i od tej pory mam u nich stówkę. Więc wiedzą że
    > "śmierdzę" jakąś kasą i chcieliby ją mieć.

    Aż się z ciekawości zalogowałem. Mają gest, 3.2%. Saldo 62,66 PLN ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl