  • 1. Data: 2014-05-28 18:20:31
    Temat: ABN Amro bank
    Od: r...@g...com

    Czy morzna wypłacić pieniądze z banku abn mro jak karty sie nie ma na obecną chwile
    bo załorzyłem konto i karta mi nie doszła a 16 maja tego roku załorzyłem konto pin i
    komputerek przyszed a na karte musze czekać prosze o szybką odpowieć pozdrawiam

  • 2. Data: 2014-05-28 19:06:25
    Temat: Re: ABN Amro bank
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2014-05-28 18:20, r...@g...com pisze:
> [...]
    komputerek przyszed a na karte musze czekać prosze o szybką odpowieć pozdrawiam

    idziesz do oddziału i wypłacasz

    i NAUCZ SIĘ PISAĆ POPRAWNIE PO POLSKU!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2014-05-28 19:27:31
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-05-28 19:06, RobertS pisze:

    > i NAUCZ SIĘ PISAĆ POPRAWNIE PO POLSKU!

    Nie wiadomo jak długo chłop siedzi w tej Holandii, a ty od niego
    poprawnej ortografii wymagasz... ;)

    --
    Pete

  • 4. Data: 2014-05-29 00:37:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Pete" lm56a3$166$...@n...news.atman.pl

    RobertS> i NAUCZ SIĘ PISAĆ POPRAWNIE PO POLSKU!

    Pete> Nie wiadomo jak długo chłop siedzi w tej Holandii, a ty od niego
    Pete> poprawnej ortografii wymagasz... ;)

    Fakt -- dookoła połowy Holandii morze... ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'