  • 1. Data: 2014-05-29 00:19:37
    Temat: BZWBKKB dezaktywacja polecenia zapłaty
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    W jaki sposób dezaktywować polecenie zapłaty w BZWBKKBitd.?
    Czy można to uczynić z poziomu WWW, czy trzeba udać się do marmuru?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2014-05-29 09:14:18
    Temat: Re: BZWBKKB dezaktywacja polecenia zapłaty
    Od: eSJot <s...@i...pl>

    hej,

    o ile się orientuję to ta instytucja w której, dla której, aktywowało
    się polecenie zapłaty, na nasz wniosek je dezaktywuje w naszym banku...

    pozdrawiam,
    SJ

  • 3. Data: 2014-05-29 09:22:52
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    eSJot <s...@i...pl> writes:

    > hej,
    >
    > o ile się orientuję to ta instytucja w której, dla której, aktywowało
    > się polecenie zapłaty, na nasz wniosek je dezaktywuje w naszym
    > banku...

    A jak ta instytucja odmówi (bo chce mieć prawo do obciążania naszego
    konta) to co zrobisz? Masz PZ na wieczność?
    PZ można jak najbardziej odwołać samemu w banku (jestem tego żywym
    przykładem).

    Nie znam banku w którym można to zrobić przez internet. W Citi chyba
    można telefonicznie. W aliorze można przez internet "zawiesić". Więc
    obawiam się, że w BZWBK trzeba do marmurku...
    KJ

  • 4. Data: 2014-05-29 20:09:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" lm5nv1$us8$...@n...news.atman.pl

    >W jaki sposób dezaktywować polecenie zapłaty w BZWBKKBitd.?
    > Czy można to uczynić z poziomu WWW, czy trzeba udać się do marmuru?

    Jednak marmur!!!

    W odpowiedzi na przesłane zgłoszenie dotyczące rezygnacji
    z polecenia zapłaty informuję, iż rezygnację można złożyć
    w oddziale naszego Banku.

    Zapraszam do dowolnego oddziału Banku Zachodniego WBK S.A.
    Aby ułatwić Pani kontakt z placówką Banku informuję, że
    spis znajduje się na stronie głównej Banku: www.bzwbk.pl

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2014-05-29 22:07:09
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 29/05/2014 20:09, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "Eneuel Leszek Ciszewski" lm5nv1$us8$...@n...news.atman.pl

    > Jednak marmur!!!

    Kombinujecie jak koń pod górę. Wystarczy jak zabraknie kasy na koncie
    gdy polecenie jest realizowane. Po drugim miesiącu jest dezaktywowane,
    bez naszego udziału.

    Albo tak:
    jeśli chcesz zrezygnować z Polecenia Zapłaty

    wypełnij formularz rezygnacji z Polecenia Zapłaty - znajdziesz go
    poniżej artykułu, lub jeżeli korzystasz z usług stacjonarnych zamówisz
    go w wersji papierowej pod numerem 801 505 505
    wydrukuj i podpisz formularz rezygnacji
    wyślij dokument na adres:

    Orange Polska S.A.
    ul. Jagiellońska 34
    96-100 Skierniewice

    Wypełniony formularz możesz także pozostawić w salonie Orange.

    Usługa zostanie wyłączona natychmiast po otrzymaniu dyspozycji. Jeśli
    korzystasz z usług mobilnych otrzymasz wiadomość SMS z informacją o
    wyłączeniu Polecenia Zapłaty.

    Rezygnacja z usługi nie wiąże się z dodatkowymi opłatami.

  • 6. Data: 2014-05-30 01:02:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "mx" 5387936e$0$2240$6...@n...neostrada.pl

    > Orange Polska S.A.

    Nie jestem w Orange. Matka (jej to dotyczy) chce zrezygnować
    z PZ i jest klientką TMobile, ale w czerwcu przechodzi do
    NjuMobile. Innymi słowy -- za miesiąc problem sam rozwiąże
    się, ale lepiej by było, gdyby został rozwiązany teraz.

    Brak środków na realizację PZ raczej nie wchodzi w rachubę.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'