  • 1. Data: 2007-11-25 11:21:38
    Temat: mBank darmowe bankomaty za granicą
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@...stopce.pl>

    Kto z szanownych grupowiczów już testował darmowy bankomat i po jakim
    kursie taka transakcja została rozliczona ?
    Czy mBank przypadkiem rekompensuje sobie "darmowość" barbarzyńskim
    przelicznikiem ?

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa/Ursynow
    kontakt: http://grupy2.3mam.net

  • 2. Data: 2007-11-25 12:12:41
    Temat: Re: mBank darmowe bankomaty za granicą
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@...stopce.pl> napisał
    w wiadomości news:1nfc72yr1u55i$.k2criv1556mm$.dlg@40tude.net...
> [...]
    > kursie taka transakcja została rozliczona ?
    > Czy mBank przypadkiem rekompensuje sobie "darmowość" barbarzyńskim

    Przeliczniki masz na stronie mBanku, zobacz sobie

    Slawek

  • 3. Data: 2007-11-25 20:12:37
    Od: Roman Sąsiada <n...@...hate.spam>

    Użytkownik Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał:
    > Kto z szanownych grupowiczów już testował darmowy bankomat i po jakim
    > kursie taka transakcja została rozliczona ?

    Ja testowałem, była o tym dyskusja na grupie, wątek pt. "mbank
    bezprowizyjnie za granica ?"

    > Czy mBank przypadkiem rekompensuje sobie "darmowość" barbarzyńskim
    > przelicznikiem ?

    Przelicza po kursie sprzedaży wg obowiązującej w danym dniu tabeli
    kursowej. Wypłacałem w EUR więc nie było dodatkowego przewalutowania, w
    przeciwnym wypadku doszłaby jeszcze prowizja za przewalutowanie, bodaj
    2% o ile mnie pamięć nie myli.

    --
    Roman Sąsiada
    katoda(znaczek)poczta.onet.pl

  • 4. Data: 2007-11-25 23:33:05
    Od: smE <n...@n...com>

    Dnia Sun, 25 Nov 2007 12:21:38 +0100, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    napisał(a):

    > Kto z szanownych grupowiczów już testował darmowy bankomat i po jakim
    > kursie taka transakcja została rozliczona ?
    > Czy mBank przypadkiem rekompensuje sobie "darmowość" barbarzyńskim
    > przelicznikiem ?

    Testowałem we Francji. Wszystko ok, kurs nie był bandycki.

  • 5. Data: 2007-12-01 12:54:05

    Sun, 25 Nov 2007 12:21:38 +0100, w
    <1nfc72yr1u55i$.k2criv1556mm$.dlg@40tude.net>, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    <a...@...stopce.pl> napisał(-a):

    > Kto z szanownych grupowiczów już testował darmowy bankomat i po jakim
    > kursie taka transakcja została rozliczona ?
    > Czy mBank przypadkiem rekompensuje sobie "darmowość" barbarzyńskim
    > przelicznikiem ?

    Wypłacałem w ciągu tygodnia słowackie korony. Przelicznik wyniósł
    1 SK = 0,1130-0,1133zł. Nie wiem czy to dobry kurs :).