  • 1. Data: 2007-11-25 11:28:10
    Temat: BPH tajemnicze obciążenie
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@...stopce.pl>

    Na swoim wyciągu znalazłem tajemnicze obciążenie, zadałem pytanie do banku
    i czekam na odpowiedź.
    Czy ktoś spotkał się z tamim obciążeniem na swoim wyciągu ?

    Data efektywna operacji: 02-11-2007
    Opis rodzaju transakcji: Pobranie prowizji
    Tytuł operacji: Opłata 10/2007. Ministatement x 1 -

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa/Ursynow
    kontakt: http://grupy2.3mam.net

  • 2. Data: 2007-11-25 11:35:07
    Temat: Re: BPH tajemnicze obciążenie
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 25 Lis, 12:28, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    > Czy ktoś spotkał się z tamim obciążeniem na swoim wyciągu ?

    nie

  • 3. Data: 2007-11-25 11:36:36
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Tytuł operacji: Opłata 10/2007. Ministatement x 1 -

    A kwota jaka?

    Darek

  • 4. Data: 2007-11-25 11:42:45
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@...stopce.pl>

    Dnia Sun, 25 Nov 2007 12:36:36 +0100, Darek napisał(a):

    > A kwota jaka?

    0,95 zl

  • 5. Data: 2007-11-25 12:11:45
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@...stopce.pl> napisał
    w wiadomości news:1pz9qtlp8gpof.13hlzoqs72j3f$.dlg@40tude.net...
> [...]
    >
    > Data efektywna operacji: 02-11-2007
    > Opis rodzaju transakcji: Pobranie prowizji
    > Tytuł operacji: Opłata 10/2007. Ministatement x 1 -

    jakieś sprawdzenie salda w bankomacie?

    Slawek

  • 6. Data: 2007-11-25 13:43:57
    Od: "M.M." <m...@w...pl>

    Slavekk pisze:
    > Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@...stopce.pl> napisał
    > w wiadomości news:1pz9qtlp8gpof.13hlzoqs72j3f$.dlg@40tude.net...

    > jakieś sprawdzenie salda w bankomacie?
    >
    > Slawek

    Wydruk w bankomacie, zestawienie ostatnich transakcji.

    Mateusz

  • 7. Data: 2007-11-25 14:52:48
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > 0,95 zl

    A może robiłeś wydruk w bankomacie 10 ostatnich operacji?

    Darek

  • 8. Data: 2007-11-25 15:09:29
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@...stopce.pl>

    Dnia Sun, 25 Nov 2007 15:52:48 +0100, Darek napisał(a):

    > A może robiłeś wydruk w bankomacie 10 ostatnich operacji?
    >
    > Darek

    osobiście nie przypominam sobie, abym kortzystał z wydruku ost. operacji z
    bankomatu, chyba, że wydruk z terminala bankowego (obok bankomatu w
    oddziale) jest płatny.

  • 9. Data: 2007-11-25 15:55:46
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > osobiście nie przypominam sobie, abym kortzystał z wydruku ost. operacji z

    A może ktoś inny to zrobił :) Albo konto wspólne z 2 kartami?

    > bankomatu, chyba, że wydruk z terminala bankowego (obok bankomatu w
    > oddziale) jest płatny.

    Jest bezpłatny

    Jak nie robił takiego wydruku to reklamuj w banku opłatę.

    Darek

  • 10. Data: 2007-11-25 19:47:59
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 25 Lis, 16:09, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    > osobiście nie przypominam sobie, abym kortzystał z wydruku ost. operacji z
    > bankomatu, chyba, że wydruk z terminala bankowego (obok bankomatu w
    > oddziale) jest płatny.

    nie wiem jak wydruk, ale robienie przelewu za posrednictwem terminala
    jest platne - raz robilem przy awarii netu i bylem niemile tym
    zdziwiony.