  • 1. Data: 2007-11-25 00:58:55
    Temat: Prowizja od wykonanego przelewu naliczona po 8 miesiacach.
    Od: "jan under" <t...@g...pl>

    Multibank wlasnie zrobil mi debet na koncie obciazajac moje konto walutowe
    prowizja od przelewu wykonanego 8 miesiecy temu, byl to przelew zagraniczny,
    robie te przelewy cyklicznie na to samo konto i nigdy nie mialem takiej
    sytuacji. Sytuacja troche mnie dziwi bo przeciez moglem zamknac to konto w
    tym czasie, czy moze ktos wie ile czasu ma bank na cos takiego, bo przeciez
    oni mnie moga zaskoczyc po dwoch latach jakas kolejna prowizja naliczona.
    CZy jest to jakos uregulowane?

  • 2. Data: 2007-11-25 09:07:24
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl>

    Użytkownik "jan under" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przeciez
    > oni mnie moga zaskoczyc po dwoch latach jakas kolejna prowizja

    Nie napisałeś jaki przelew robiłeś, to co tu mozna powiedzieć?
    Uważasz że to prowizja nienależna? Reklamuj.

    > CZy jest to jakos uregulowane?

    No pewnie.
    Regulamin, Kodeks Cywilny i takie tam.

    Sławek

  • 3. Data: 2007-11-27 05:22:51
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    jan under wrote:
> [...]
    > oni mnie moga zaskoczyc po dwoch latach jakas kolejna prowizja naliczona.

    Wiedziałeś, że bank ma pobrać prowizję za transakcję? To czemu wydałeś
    pieniądze, które miały na to pójść? Sam sobie zrobiłeś debet.

  • 4. Data: 2007-11-27 12:34:04
    Od: "jan under" <t...@g...pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > Wiedziałeœ, że bank ma pobrać prowizję za transakcję? To czemu
    wydałeœ
    > pienišdze, które miały na to pójœć? Sam sobie zrobiłeœ debet.

    Oczywiscie, ze wiedzialem bo bank pobral prowizje od razu , po tej
    transakcji robilem szereg innych, nierozumiem dlaczego po osmiu
    miesiacach od tamtej transakcji bank pobiera dodatkowa prowizje, bo
    rzekomo byly to koszty banku korespondenta. Chodzi mi o to ile
    czasu ma bank na naliczenie takiej prowizji, bo wchodzimy w obled
    jesli za 5 lat zostane obciazony jakas kolejna prowizja.

  • 5. Data: 2007-11-27 12:36:32
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 27 Lis, 13:34, "jan under" <t...@g...pl> wrote:

> [...]
    > czasu ma bank na naliczenie takiej prowizji, bo wchodzimy w obled
    > jesli za 5 lat zostane obciazony jakas kolejna prowizja.

    Jesli to takie same przelewy, to mozesz oczekiwac kolejnych proqwizji
    z tej serii