  • 1. Data: 2007-11-25 11:07:21
    Temat: lokalizacje bankomatów eCard
    Od: "magnat" <m...@p...onet.pl>

    Ostatnio byłem na urlopie i jako były akcjonariusz eCardu chciałem sprawdzić jak
    idzie im stawianie sieci bankomatów
    na stronie widać już 204 maszyny ... mają też dwa mobilne pojazdy do wypłacania kasy
    sieć się cały czas rozwija i można mieć wrażenie że eCard niedługo stanie się
    prężną firmą

    niestety jak zobaczyłem jak te bankomaty stoją to już wiem że dobrze zrobiłem
    realizując zyski i zamykając pozycję
    a teraz szczegóły

    Szczyrk : bankomat beznadziejnie ustawiony... daleko od centrum w bardzo
    niewidocznym miejscu, przez 3 dni ilość transakcji nie licząc moich całe 2
    i trudno tu się dziwić skoro nawet mBankowiec który ma wypłaty w tej sieci bez
    prowizji woli wypłacić w bankomacie w centrum i zapłacić prowizję niż szukać

    Wisłą - Hotel Gołębiewski: wydawałoby się że lokalizacja super! dużo ludzi i to
    z kasą dla których nie ma znaczenia czy ich bank ma umowę na bezpłatne wypłaty,
    przy recepcji ruch jak w ulu, ponieważ nie moglem znaleźć maszyny pytam obsługę
    hotelu... jedna pani nie wie a druga mówi że w lewo w stronę łazienki, i mimo że
    pokazała kierunek miałem duże trudności bu znaleźć maszynę. miejsce
    beznadziejne, nikt nie znajdzie tej maszyny bez mapy
    Gdyby stała ona przy wejściu lub recepcji ilość transakcji byłą by co najmniej 3
    razy większa

    Kraków - Galeria Krakowska wejście od dworca PKS: świetna lokalizacja , multum
    ludzi się przewija ale bankomat niewidoczny... brak oznaczeń

    Lublin - blisko dworca PKS tu fajna lokalizacja, bankomat widoczny, dużo ludzi
    od okoła

    Co sądzicie o sieci bankomatów eCardu? Czy ich maszyny mają szanse przekroczyć
    2tyś transakcji miesięcznie ?

  • 2. Data: 2007-11-25 11:26:07
    Temat: Re: lokalizacje bankomatów eCard
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 25 Lis, 12:07,
    > Co sądzicie o sieci bankomatów eCardu? Czy ich maszyny mają szanse przekroczyć
    > 2tyś transakcji miesięcznie ?

    To chyba ich bankomaty sa wstawiane w samach Spolem.
    Lokalizacja niezla, chociaz nie widzialem tez, zeby ktos korzystal.
    Sadze, ze przydalaby sie akcja mailingowa na skrzynki mail klientow
    mBanku, z podaniem lokalizacji darmowych bankomatow w miejscowosci
    zamieszkania danego mBankowca.
    Ludzie maja swoje sciezki i przyzwyczajenia i ciezko im sie
    przestawic, ze "tutaj" tez darmowo.

  • 3. Data: 2007-11-25 22:28:00
    Od: Michał R. <m...@s...pl>

    a co masz do sieci przy sklepach Społem

    u mnie w mieście jest ich dużo sam tam robię zakupy i wielu innych ludzi też
    i bardzo dobrze że tam stoją!!

    nie każdy jeździ do Tesco cy nnych badziewnych marketów - przynajmniej
    wspierają polski handel!!!!

  • 4. Data: 2007-11-26 06:35:42
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 25 Lis, 23:28, Michał R. <m...@s...pl> wrote:
    > a co masz do sieci przy sklepach Społem

    Nic nie mam. Sam dosyc czesto tam kupuje, a jeszcze czesciej
    przechodze po drodze do domu - i stad spostrzezenie, ze nie widze
    korzystajacych z bankomatu w scianie.
    mBank wydaje duzo kart - stad wniosek, ze ich posiadacze malo sie
    interesuja nowymi, poza euronetami i BZWBK bankomatami.

    jak wyzej napisalem.

  • 5. Data: 2007-11-26 18:26:16
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    Użytkownik "magnat" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Co sądzicie o sieci bankomatów eCardu? Czy ich maszyny mają szanse
    > przekroczyć
    > 2tyś transakcji miesięcznie ?

    Moze nalezy zaczac od ustlenia klienci ktorych bankow moga z nich korzystac
    bez prowizji. Na razie
    to mBank chyba tylko to umozliwia a to raptem jakis milion klientow, gdzie
    czesc
    klientow w ogole nie korzysta z ich kart (np. sam mam konto w mB tylko dla
    SFI).

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 6. Data: 2007-11-27 22:29:46
    Od: m...@p...onet.pl

> [...]
    > czesc
    > klientow w ogole nie korzysta z ich kart (np. sam mam konto w mB tylko dla

    w tej chwili można za friko wypłacać w mBanku Nordea Banku i dla klientów
    korporacyjnych Citi -Handlaowy

    ale to nie o to chodzi...
    chodzi mi o to że sieć jest już dość duża ale za mało efektywna, te bankomaty co
    widziałem były mocno schowane i żaden klient ich nie znajdzie , a wystarczą małe
    zmiany i bankomat zarabia nie tylko na klientach banków z umowami ale również
    na klientach innych banków

  • 7. Data: 2007-11-27 22:37:20
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    > ale to nie o to chodzi...
    > chodzi mi o to że sieć jest już dość duża ale za mało efektywna, te bankomaty c
    > widziałem były mocno schowane i żaden klient ich nie znajdzie ,

    To juz oni musza ocenic - moze takie miejsca sa tansze?

    > a wystarczą mał
    > zmiany i bankomat zarabia nie tylko na klientach banków z umowami ale również
    > na klientach innych banków

    Kleinci boja sie nieznanych bankomatow, nie wiedzac ile moga zaplacic prowizji za
    korzystanie z tej sieci.

    Sadze, ze dobrym pomyslem byloby nalepianie na bankomacie nalepek, dla jakich bankow
    jest bezprowizyjny, oraz umieszczanie tej informacji w reklamach zmieniajacych sie
    na ekranie (tam zdaje sie zawsze cos miga).

  • 8. Data: 2007-11-28 14:00:57
    Od: Krystek <s...@k...eu.org>

    krzysztofsf pisze:
> [...]
    > mBank wydaje duzo kart - stad wniosek, ze ich posiadacze malo sie
    > interesuja nowymi, poza euronetami i BZWBK bankomatami.

    Sęk w tym, że wiele bankomatów jest tragicznie oznakowanych.
    Przechodziły z firmy do firmy i często ciężko jest się zorientować do
    jakiej sieci należy dana maszyna i czy akurat dla nas jest to
    bezprowizyjny ATM.

    K.

  • 9. Data: 2007-12-01 19:16:55
    Od: "Pszczelarz Bartek" <b...@w...w.ulu.pl>

    "Krzysztofsf " news:fii670$ols$1@inews.gazeta.pl

> [...]
    > jest bezprowizyjny, oraz umieszczanie tej informacji w reklamach
    zmieniajacych sie
    > na ekranie (tam zdaje sie zawsze cos miga).

    I to jest bardzo dobre rozwiązanie. Zauważyłem takie nalepki na kilku
    bankomatach Cash4You - od ich pojawienia się tak jakoś więcej ludzi z nich
    korzysta, no chyba, że to złudzenie optyczne :)

  • 10. Data: 2007-12-01 19:19:49
    Od: "Pszczelarz Bartek" <b...@w...w.ulu.pl>

    <m...@p...onet.pl> news:3972.0000017f.474c9a5a@newsgate.onet.pl

    > ... a wystarczą małe
    > zmiany i bankomat zarabia nie tylko na klientach banków z umowami ale
    również
    > na klientach innych banków

    Tą zmianą mogły by być m.in. umieszczenie neonku, jakieś planszy
    informującej o tym, że w pobliżu jest bankomat eCardu. Podobną taktykę
    stosuje w pewnych przypadkach PKO BP oraz Euronet i przynosi to zamierzone
    efekty :)