  • 1. Data: 2007-11-24 23:43:01
    Temat: Jak to jest z tą fuzją Pekao i BPH
    Od: Michał R. <m...@s...pl>

    Witam

    jak to w końcu ma być?

    MAm konto sezam Student w BPH - darmowe zresztą na czas studiów.

    co się stanie z moim rachunkiem po 1 grudnia? w którym banku go zastanę? czy
    skoro podpisywałem umowę z bph na darmowe konto to czy nadal będzie darmowe
    czy mogą mnie czymś zaskoczyć?

    jak z serwisem internetowym sezam? czy przestanie działac z dnia na dzień

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-11-24 23:48:21
    Temat: Re: Jak to jest z tą fuzją Pekao i BPH
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 25 Lis, 00:43, Michał R. <m...@s...pl> wrote:
> [...]
    > czy mogą mnie czymś zaskoczyć?
    >
    > jak z serwisem internetowym sezam? czy przestanie działac z dnia na dzień

    Gratuluje refleksu, oraz widocznych wynikow wnikliwej analizy postow
    na grupie dotyczacych tego tematu, oraz informacji zamieszczonych na
    stronach BPH.

    Jak ci zapewne wiadomo z powyzszych, nie masz czego sie obawiac,
    poniewaz wszystkie darmowe konta zostana przeniesione do mBanku,
    niezaleznie, czy masz je w oddziale wcielanym do pko sa, czy
    pozostajacym w malym BPH.

    Ale nie studiujesz na medycynie.......?

  • 3. Data: 2007-11-25 08:54:05
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > MAm konto sezam Student w BPH - darmowe zresztą na czas studiów.
    >
    > co się stanie z moim rachunkiem po 1 grudnia? w którym banku go zastanę?

    http://www.bph.pl/res/docs/det/lista_oddzialow_podzi
    al.pdf

    tu możesz sprawdzić gdzie wylądował oddział który prowadzi Ci rachunek,
    jeżeli nie pasuje Ci pozostał tydzień na zmianę oddziału/banku, potem juz
    tylko normalne rozwiazanie umowy

    czy
    > skoro podpisywałem umowę z bph na darmowe konto to czy nadal będzie
    > darmowe
    > czy mogą mnie czymś zaskoczyć?

    Zobacz do umowy , czy jest tam stwierdzenie wprost że konto jest darmowe czy
    tylko jakieś odwołanie do TOiP ktorą można zmienić. Czy bank/i zmienią TOIP
    w tym/tych punktach nie wiadomo

    > jak z serwisem internetowym sezam? czy przestanie działac z dnia na dzień

    Nie. Zarówno przyszłe oddziały Pekao jak pozostałość BPH będą korzystać z
    Sezama, z tym że pierwsi tylko przez kilka miesięcy, potem zostaną
    zmigrowani do systemów Pekao. Pekao twierdzi ze dotchczasowi klienci BPH nie
    odczują pod tym względem większych różnic.

    pozdrawiam
    as

  • 4. Data: 2007-11-25 11:25:43
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@...stopce.pl>

    Dnia Sun, 25 Nov 2007 09:54:05 +0100, Adam S. napisał(a):

    > Zobacz do umowy , czy jest tam stwierdzenie wprost że konto jest darmowe czy
    > tylko jakieś odwołanie do TOiP ktorą można zmienić. Czy bank/i zmienią TOIP
    > w tym/tych punktach nie wiadomo

    Ja zawierałem umowę z Powszechnym Bankiem Kredytowym w 1995 roku i ciekawe
    jak mnie (i innych) potraktują.
    Już jedną fuzję przezyłem... był wtedy bank BPH PBK, potem samo BPH,
    ciekawe jak teraz będzie.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa/Ursynow
    kontakt: http://grupy2.3mam.net

  • 5. Data: 2007-11-25 11:27:20
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 25 Lis, 12:25, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    > ciekawe jak teraz będzie.

    Weselej :)

    Tez zaczynalem od PBK

  • 6. Data: 2007-11-25 18:23:40
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Pekao twierdzi ze dotchczasowi klienci BPH nie odczują pod tym względem
    > większych różnic.

    Pekało nie ma, nie miało i nigdy nie będzie miało jakiegokolwiek wpływu na
    miniBPH. Od 2 grudnia wszelkie kontakty pomiędzy BPH kupionym przez Pekało i
    BPH sprzedawanym GE są zrywane. Kontakty będą utrzymywane i możliwe tylko
    pomiędzy niektórymi pracownikami w centrali obu banków.

    /*-+

  • 7. Data: 2007-11-25 19:37:10
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sat, 24 Nov 2007 15:48:21 -0800 (PST), krzysztofsf napisał(a):

    > Gratuluje refleksu, oraz widocznych wynikow wnikliwej analizy postow
    > na grupie dotyczacych tego tematu, oraz informacji zamieszczonych na
    > stronach BPH.

    Informacji na stronach BPH jest tyle co kot napłakał.
    Natomiast jak dotąd nigdzie nie znalazłem potwierdzonej informacji, jak
    to będzie z siecią bankomatów w "małym" BPH...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    "To nie logika, to polityka"

  • 8. Data: 2007-11-25 19:45:31
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 25 Lis, 20:37, Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:

    > Informacji na stronach BPH jest tyle co kot napłakał.

    jest dosyc duzo, w faq zwiazanym z fuzja.

    > Natomiast jak dotąd nigdzie nie znalazłem potwierdzonej informacji, jak
    > to będzie z siecią bankomatów w "małym" BPH...

    odpisalem w innym watku

  • 9. Data: 2007-11-25 20:41:38
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Natomiast jak dotąd nigdzie nie znalazłem potwierdzonej informacji, jak
    > to będzie z siecią bankomatów w "małym" BPH...

    A co chcesz wiedzieć? Jedyne bankomaty jakie pozostaną w BPH to te przy
    oddziałach+euronet.

    /*-+

  • 10. Data: 2007-11-25 21:01:10
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 25 Nov 2007 11:45:31 -0800 (PST), krzysztofsf napisał(a):
    > jest dosyc duzo, w faq zwiazanym z fuzja.

    A gdzie to faq jest? Na stronie głównej jest link do artykułu o podziale
    BPH, w nim link do listy oddziałów... I tyle. Wyszukiwarka nie znajduje
    niczego po haśle "Fuzja", "FAQ", "pytania i odpowiedzi" itp :)

    > odpisalem w innym watku

    Pytam się, bo gdzieś tu się pojawiła informacja o tym że darmowe też będą
    (przez jakiś czas) bankomaty pekao...

    Pozdrawiam,