  • 1. Data: 2007-11-24 23:57:39
    Temat: mBank w CZ i SK ruszył!
    Od: a...@p...onet.pl

    Czy ktos probowal zlozyc wniosek?

  • 2. Data: 2007-11-26 12:59:04
    Temat: Re: mBank w CZ i SK ruszył!
    Od: "Jarek" <j...@g...pl>

    Nie próbowałem. Ale jestem przerażony wyglądem nowej strony, a także tym, że
    jest na niej kupa błędów. Np. "Pytania i odpowiedzi" nie działają - chciałem
    sprawdzić godzinę sesji eliksiru - nie da się, wyświetla się pusta strona.
    Za to w informacjach o eKoncie czytam, że "przelewy do US i ZUS są bezpłatne"
    (co oczywiście jest bzdurą, bo dla eKonta kosztują złotówkę)

  • 3. Data: 2007-11-26 13:06:23
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 26 Lis, 13:59, "Jarek" <j...@g...pl> wrote:
> [...]
    > Za to w informacjach o eKoncie czytam, że "przelewy do US i ZUS są bezpłatne"
    > (co oczywiście jest bzdurą, bo dla eKonta kosztują złotówkę)

    Poznikaly tez niektore regulaminy.
    Do kart wirtualnych jest tylko faq - a kiedys byl jeszcze chyba
    regulamin?

    Probowalem znalezc regulamin w zwiazku z ponizszym, ale poleglem

    http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=383&w=72521
    087

  • 4. Data: 2007-11-26 15:40:28
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    > Poznikaly tez niektore regulaminy.
    > Do kart wirtualnych jest tylko faq - a kiedys byl jeszcze chyba
    > regulamin?
    Regulamin wydawania i używania debetowych kart płatniczych mBanku jest
    tam gdzie trzeba i ma się dobrze.
    > Probowalem znalezc regulamin w zwiazku z ponizszym, ale poleglem
    > http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=383&w=72521
    087
    Hint - GMT, ale czy sklep wie co to jest i czy używa?