  • 1. Data: 2006-09-06 13:33:54
    Temat: [mBank] czytajcie regulaminy promocji
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@g...com>

    Zespół mBanku napisał(a):
    > [...] Każdy, kto 11
    > września br. zainwestuje w dowolny fundusz AIG, może zdobyć
    > PenDrive 512 MB.
    > http://www.mbank.com.pl/inwestycje/fundusze/promocje
    .html

    PRAWIE każdy, kto zainwestuje w dowolny fundusz AIG...
    PRAWIE robi różnicę ;-)
    To PRAWIE to 3000,- minimalnej wpłaty.
    Uważam, że nie podając jawnie tej kwoty (jest zaszyta w regulaminie
    promocji) zespół mBanku użył "skrótu myślowego"...

    RJCz

  • 2. Data: 2006-09-06 13:43:16
    Temat: Re: [mBank] czytajcie regulaminy promocji
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

> [...]
    > Uważam, że nie podając jawnie tej kwoty (jest zaszyta w regulaminie
    > promocji) zespół mBanku użył "skrótu myślowego"...

    Na czym polega to "zaszycie"?

  • 3. Data: 2006-09-06 13:53:50
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@g...com>

    "K.K." <z...@h...oraz.pl> napisał w wiadomości

    > Na czym polega to "zaszycie"?

    A na tym, że na stronie
    http://www.mbank.com.pl/inwestycje/fundusze/promocje
    .html owszem zachęcają
    do udziału w promocji i czytamy m.in. że:
    "Opis promocji: Aby wziąć udział w promocji należy w dniu 11.09 złożyć
    zlecenie nabycia jednostek uczestnictwa dowolnego funduszu AIG. Co trzecia
    osoba składająca zlecenie otrzyma nagrodę rzeczową. Pula nagród jest
    ograniczona do 100."
    I że właśnie brakuje mi wzmianki o tym, że należy złożyć zlecenie nabycia na
    m.in 3000,- PLNów

    RJCz

  • 4. Data: 2006-09-06 13:58:29
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    Użytkownik "Rafał J. Czekała" <r...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Uważam, że nie podając jawnie tej kwoty (jest zaszyta w regulaminie
    > promocji) zespół mBanku użył "skrótu myślowego"...

    No i niestety wymagają zgody na "przetwarzanie w celach marketingowych".
    A nie wystarczyłaby im zgoda na przetwarzanie w zakresie tej jednej
    konkretnej promocji?

    Miroo (http://miroo.ovh.org)

  • 5. Data: 2006-09-06 15:06:44
    Od: "Gringo" <g...@o...eu>

    Użytkownik "Rafał J. Czekała" <r...@g...com> napisał w wiadomości

    > Uważam, że nie podając jawnie tej kwoty (jest zaszyta w regulaminie
    > promocji) zespół mBanku użył "skrótu myślowego"...

    E...tam
    Reklamy należy czytać w całości. Małymi literami i to głęboko zagłębione też

    Jest oczywistym, że za darmo pendrivów nie rozdają . Nawet takich za 40zł .
    http://www.allegro.pl/item125384840_pendrive_rundisk
    _512mb_x80_12mb_s_hs_kpl_par_fvat.html

    Jak się komuś nie podoba to może skorzystać, z donosu :-)

    "Art. 286. § 1. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza inną
    osobę do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za pomocą
    wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności do należytego
    pojmowania przedsiębranego działania, podlega karze pozbawienia wolności od
    6 miesięcy do lat 8."

  • 6. Data: 2006-09-06 15:59:45
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Zegar systemowy wskazywał 2006-09-06 17:06, kiedy Gringo zdecydował(a)
    się stwierdzić,że:

> [...]
    > należytego
    > pojmowania przedsiębranego działania, podlega karze pozbawienia wolności od

    To jeszcze trzeba udowodnić, że lokowanie w fundusze jest niekorzystnym
    rozporządzeniem ;-)

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 7. Data: 2006-09-06 16:29:07
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    Rafał J. Czekała napisał(a):
> [...]
    > Uważam, że nie podając jawnie tej kwoty (jest zaszyta w regulaminie
    > promocji) zespół mBanku użył "skrótu myślowego"...

    3000 zl to pikus, wolalbym aby tam bylo napisane, ze KAZDY kto
    zainwestuje otrzyma tego pena, a moze zdobyc oznacza, ze ma na to
    jedynie szanse...

    pozdr.
    RobertS

  • 8. Data: 2006-09-06 16:54:02
    Od: "Gringo" <g...@o...eu>

    Użytkownik "yayco" <y...@n...pl> napisał w wiadomości
    > To jeszcze trzeba udowodnić, że lokowanie w fundusze jest niekorzystnym
    > rozporządzeniem ;-)

    Arka Akcji była reklamowana w telewizji wiosną tego roku .
    Ktoś kto kupił w połowie maja, wystraszył się spadków i sprzedał w połowie
    czerwca dużo stracił

    Jednak czy nawet na tej grupie w maju nie ostrzegano przed kupowaniem
    funduszy akcyjnych ????