  • 11. Data: 2006-03-07 22:12:08
    Temat: Re: mBank - czy ktoś jeszcze dostał niezamówiony wniosek o Visę Classic?
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    Joan wrote:
    > Moje doswiadczenia z uzywania karty kredytowej - za kazde spoznienie w
    > splacie skasuja 30 zl. Poza tym co miesiac pobieraja jakies oplaty na

    I jeszcze odsetki naliczaja - zdziercy jedne !!!

    > ubezpieczenie kredytu.

    Mozna zadzwonic i zrezygnowac

    > Wyplaty w bankomacie platne. Jesli komus nie jest
    > potrzebna karta kredytowa, to chyba nie warto...

    Jak nie potrzebna, to faktycznie nie

    Pozdro

    Maseł

  • 12. Data: 2006-03-08 08:32:17
    Od: "Joan" <s...@v...pl>

    > A od kiedy to karta kredytowa ma sluzyc do wyplat w bankomacie???

    Ja nie wyplacam, ale widzisz, problem w tym, ze banki troche sa nieuczciwe,
    bo rozdaja ludziom, czesto nieco starszym i niezorientowanym karty kredytowe
    za darmo i nie powiadamiaja ich o cennikach i oplatach zwiazanych z karta.
    Znam osobe, ktorej wcisnieto niechciana karte, a ona dopiero po fakcie
    przezyla szok, ze za wyciagniecie pieniedzy z bankomatu zaplacila sporo, jak
    na jej skromne mozliwosci. Nienawidze wciskania mi czegos, czego nie chce,
    nie zamawiam i nie potrzebuje. Mam karte, bo jest mi potrzebna, ale sama ja
    zamowilam i wiedzialam, jakie sa konsekwencje posiadania jej, ale jakby mi
    przyslano niezamowiona karte, niewazne czy za darmo czy nie, to by ta karta
    trafila do kosza, a ja zaczelabym sie rozgladac za nowym bankiem. Choc tego
    rodzaju praktyki sa u nas niestety powszechne.

    joan

  • 13. Data: 2006-03-08 08:49:02
    Temat: Re: mBank - czy kto
    Od: Michal M JJ <w...@...pl>

    z tego co wiem to kazdy kto ma konto w mbanku dluzej niz kilka miesiecy...

  • 14. Data: 2006-03-08 10:13:36
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Michal M JJ napisał(a):

    > z tego co wiem to kazdy kto ma konto w mbanku dluzej niz kilka miesiecy...

    Nieprawda. Ja mam konto od 3 lat i nic nie dostałem :)))

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 15. Data: 2006-03-08 13:40:24
    Od: Michal M JJ <w...@...pl>

    > Nieprawda. Ja mam konto od 3 lat i nic nie dostałem :)))

    zapomnialem dodac: niepuste ;-)

  • 16. Data: 2006-03-08 14:58:05
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Michal M JJ napisał(a):

    > zapomnialem dodac: niepuste ;-)

    Potwierdzam. Jest aktywne :)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 17. Data: 2006-03-09 18:48:03
    Od: "wk" <b...@p...onetABC.pl>

    "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> wrote in message

    > A czy pisze na niej, że nie należy jej używać do wypłat z bankomatu?
    > Bo jeśli nie pisze, to prawie każdy posiadacz karty przynajmniej raz tak
    > zrobi :)

    A ja tak nie zrobie ;-)

    pozdrawiam, wk

  • 18. Data: 2006-03-10 20:44:05
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *Markus Sprungk*
    wypowiedziała te słowa:

    > Potwierdzam. Jest aktywne :)

    Ja mam niepustego eMaxa (od 4 lat), niepustego eMaxa+ (od prawie roku) i
    prawie puste eKonto (też 4 lata) - i też nic nie dostałem ;-)

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    ||| gsm: +48502defunk ||| JID: o...@j...org |||