  • 1. Data: 2006-03-07 13:20:30
    Temat: nr karty i konta KK
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

    Od: "Remigiusz Babicz" <r...@p...onet.pl>
    Temat: Re: Numer karty kredytowej - bezpieczeństwo..?
    Data: 7 marca 2006 14:12

    Grzes wrote:
    > a co to za bank tak ma?

    Na razie nie napiszę - zobaczymy jak szybko się uporają z tym problemem
    (zgłosiłem ta niedoróbkę). Jeśli mnie oleją, to i owszem - postaram się
    przekazać wszystkim zainteresowanym tematem.

    jak chcesz ale nie bardzo rozumiem dlaczego bronisz ten bank. Może jakby
    więcej osób ich pogoniło to by szybciej coś zrobili

  • 2. Data: 2006-03-07 13:22:33
    Temat: Re: nr karty i konta KK
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

    sorry za podwójnego posta, coś mi się sklonowało :)