  • 1. Data: 2006-03-07 14:02:44
    Temat: Re: mBank - czy ktoś jeszcze dostał niezamówiony wniosek o Visę Classic?
    Od: "X" <...@w...pl>

    > Witam!
    > W skrzynce na listy znalazłem dziś przesyłkę z mBanku - niezamówiony
    > wniosek
    > i umowę o kartę kredytową Visa Classic. Mogę to wyrzucić, czy muszę coś z
    > tym robić? Oczywiście karty nie chcę, eKarta w zupełności wystarcza.

    Promocyjnie wysyłają dla "zaufanych" klientów. Jeżeli nie chcesz darmowej
    (przez rok) karty kredytowej, to możesz to wywalić :)

  • 2. Data: 2006-03-07 14:08:03
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

    Witam!

    --
    Marcos
    [Marek Ślusarczyk]

    http://www.coldplay.pl

  • 3. Data: 2006-03-07 14:52:43
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

    > Promocyjnie wysyłają dla "zaufanych" klientów. Jeżeli nie chcesz darmowej
    > (przez rok) karty kredytowej, to możesz to wywalić :)

    Darmowa przez rok? Bo tego nigdzie nie widzę. Widzę tylko "bez opłaty za
    wydanie".

    --
    Marcos
    [Marek Ślusarczyk]

    http://www.coldplay.pl

  • 4. Data: 2006-03-07 18:24:48
    Od: Express <e...@s...info>

    =Marcos= wrote:

    > Darmowa przez rok? Bo tego nigdzie nie widzę. Widzę tylko "bez opłaty za
    > wydanie".

    Za kolejny rok prowadzenia skasują zgodnie z TOiP.

    --
    Michał "Express" Sadowski

    Relacja z TransCarpatii 2005: http://nasze.wrota.net
    KROWA: http://krowa.org
    Co nieco o wyprawach, Jaguarze i innych: http://rowerowe.wrota.net

  • 5. Data: 2006-03-07 20:13:30
    Od: "Joan" <s...@v...pl>

    Moje doswiadczenia z uzywania karty kredytowej - za kazde spoznienie w
    splacie skasuja 30 zl. Poza tym co miesiac pobieraja jakies oplaty na
    ubezpieczenie kredytu. Wyplaty w bankomacie platne. Jesli komus nie jest
    potrzebna karta kredytowa, to chyba nie warto...

    joan

  • 6. Data: 2006-03-07 20:22:38
    Od: Jarek Dukat <n...@f...news>

    Joan wrote:
> [...]
    > ubezpieczenie kredytu. Wyplaty w bankomacie platne. Jesli komus nie jest
    > potrzebna karta kredytowa, to chyba nie warto...

    Z punktu widzenia banku tak wlasnie zachowuje sie idealny posiadacz
    karty kredytowej :)

    Jarek

  • 7. Data: 2006-03-07 20:42:39
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Joan" <s...@v...pl> napisał w wiadomości

    >Wyplaty w bankomacie platne. Jesli komus nie jest

    A od kiedy to karta kredytowa ma sluzyc do wyplat w bankomacie???

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2006-03-07 21:08:54
    Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>

    Joan pisze:

    > Moje doswiadczenia z uzywania karty kredytowej - za kazde spoznienie w
    > splacie skasuja 30 zl.

    Skoro taki zapis widnieje w umowie...

    > Poza tym co miesiac pobieraja jakies oplaty na
    > ubezpieczenie kredytu.

    W umowie dokładnie jest napisane co i jak z tym ubezpieczeniem - z którego
    oczywiście można *zrezygnowac*

    > Wyplaty w bankomacie platne. Jesli komus nie jest
    > potrzebna karta kredytowa, to chyba nie warto...

    Którą KK można _bezprowizyjnie_ wypłacać pieniądze z bankomatów?
    Podejrzewam, że to ilość marginalna w porównaniu do oferty KK na polskim rynku.

    --
    Z poważaniem
    Grzegorz Kamionka

  • 9. Data: 2006-03-07 21:20:12
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 7 Mar 2006 21:42:39 +0100, SDD napisał(a):

    > A od kiedy to karta kredytowa ma sluzyc do wyplat w bankomacie???

    A czy pisze na niej, że nie należy jej używać do wypłat z bankomatu?
    Bo jeśli nie pisze, to prawie każdy posiadacz karty przynajmniej raz tak
    zrobi :)

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 10. Data: 2006-03-07 21:26:36
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    SDD napisał(a):

    > A od kiedy to karta kredytowa ma sluzyc do wyplat w bankomacie???

    A od dawna można sobie wypłacać z bankomatu. Nie wiedziałeś? :)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098