  • 1. Data: 2006-08-23 10:02:06
    Temat: mBank czy Inteligo
    Od: Adrian <a...@w...pl>

    Witam!
    Nie pamiętam czy taki temat już był...mBank czy Inteligo?
    Wady i zalety obu, dla kogo?, i czy warto...czekam(y) na opinie

    Adrian

  • 2. Data: 2006-08-23 10:09:59
    Temat: Re: mBank czy Inteligo
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "Adrian" wrote in message

    > Nie pamiętam czy taki temat już był...mBank czy Inteligo?
    > Wady i zalety obu, dla kogo?, i czy warto...czekam(y) na opinie

    ja polecam i mbank i inteligo- tak mam i jest ok
    gdyz do tanga.....
    mając dwa mozna sobie wybrać co gdzie jest lepsze

    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 3. Data: 2006-08-23 10:32:54
    Od: "M" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adrian" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    ..

> [...]
    > Nie pamiętam czy taki temat już był...mBank czy Inteligo?
    > Wady i zalety obu, dla kogo?, i czy warto...czekam(y) na opinie

    Jesli mieszkasz w wiekszym miescie i euronetow/BZWBK masz pod dostatkiem to
    wystarczy Ci sam mBank- koszt utrzymania 0zl, funkcjonalnosc dosc spora
    chocby przez SFI i eMalker`a.
    Jesli zalezy Ci na duzej liczbie bankomatow i zamierzasz robic zakupy przez
    internet to polecam Inteligo (eKarta w mBanku jest drozsza w porownaniu z
    karta Inteligo), oplaty to tylko 1zl/msc za karte.
    IMO najlepszym rozwiazaniem jest posiadanie obu kont- tymbardziej jesli
    czesto robisz zakupy na allegro- tam ponad 90% ludzi (z doswiadczenia) ma
    konto w mbanku lub w inteligo.
    pozdrawiam M

  • 4. Data: 2006-08-23 16:19:37
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Adrian napisał(a):

    > Nie pamiętam czy taki temat już był...mBank czy Inteligo?

    Nieee, skądże, pierwszy raz się pojawił...

  • 5. Data: 2006-08-24 07:25:21
    Od: Adrian <a...@w...pl>