eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › [mBank] czas konczyc ten absurd
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 65

  • 61. Data: 2003-11-15 19:02:21
    Temat: Re: [mBank] czas konczyc ten absurd
    Od: Wiedźma Ple-Ple <m...@p...onet.pl>

    "Robert" <u...@o...pl> wrote:

    > zażądac moze, ale mBank niekoniecznie posłucha - 5 lat muszą trzymać dane
    > bylych klientow - nie chce mi sie wnikac, czy etap, do ktorego doszla juz do
    > tego statusu upowaznia

    W tym wypadku chyba nie doszło do zawarcia umowy (bank nie ma jej
    podpisanej przez klienta), więc nie może chyba takich danych
    przetrzymywać... Bo nie jest to były klient... bo klientem nie był
    nigdy... ;))

    NP: Dissection - "The somberlain"

    --
    Diabolic shapes float by
    Out from the dark
    I remember it was here I died
    By following the freezing moon
    (C) Mayhem - "Freezing moon"


  • 62. Data: 2003-11-15 20:27:09
    Temat: Re: [mBank] czas konczyc ten absurd
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Sat, 15 Nov 2003 20:02:21 +0100, Wiedźma Ple-Ple
    <m...@p...onet.pl> wrote:

    >W tym wypadku chyba nie doszło do zawarcia umowy (bank nie ma jej
    >podpisanej przez klienta), więc nie może chyba takich danych
    >przetrzymywać... Bo nie jest to były klient... bo klientem nie był
    >nigdy... ;))
    Teoretycznie tak, ale założe się, że multibank nadal trzyma moje dane,
    mimo że nie podpisałem z nimi żadnej umowy, a tylko składałem wniosek
    o KK. Nawet jeszcze niedawno przysyłali mi reklamówki, ale po 3
    telefonie do mulinii zaprzestali.

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com
    R.I.P. Dad


  • 63. Data: 2003-11-16 02:31:33
    Temat: Re: [mBank] czas konczyc ten absurd
    Od: Wiedźma Ple-Ple <m...@p...onet.pl>

    Dentarg <d...@i...com> wrote:

    > >W tym wypadku chyba nie doszło do zawarcia umowy (bank nie ma jej
    > >podpisanej przez klienta), więc nie może chyba takich danych
    > >przetrzymywać... Bo nie jest to były klient... bo klientem nie był
    > >nigdy... ;))
    > Teoretycznie tak, ale założe się, że multibank nadal trzyma moje dane,
    > mimo że nie podpisałem z nimi żadnej umowy, a tylko składałem wniosek
    > o KK. Nawet jeszcze niedawno przysyłali mi reklamówki, ale po 3
    > telefonie do mulinii zaprzestali.

    Teoretycznie to tak... Ale praktycznie nie mają chyba prawa wysyłać ci
    spamu konwencjonalną pocztą... ;))

    --
    Mortified by the lack of conscience
    Our sanctity bears no relevance
    Insignificance is our existence
    Hear the litany of life's persistence
    (C) Bolt Thrower - "The IVth crusade"


  • 64. Data: 2003-11-16 11:57:09
    Temat: Re: [mBank] czas konczyc ten absurd
    Od: "luma" <l...@g...WYTNIJ.pl>

    Witold Przygoda <p...@n...mi.pl> napisał(a):

    > free <n...@s...pl> wrote:
    >
    > > Gdyby klienci
    > > rezygnowali z usług niesolidnych firm, zamiast wybaczać im wpadki, nie
    > > musielibyśmy ciągle znosić jakiś pseudofachowców komych specjalistów.
    >
    > Dokladnie tak !!!
    >
    > Ale wiekszosc ludzi zachowuje sie niczym na zebraniu z filmu "Rejs"...
    > Beda zameczac sie, zamiast stanowczo zrezygnowac z uslug partaczy.
    > Na szczescie czasy gdy wyboru nie bylo (...film "Mis" i scena
    > ze szmata i kurczakiem w spozywczym) minely.
    > wp

    tak, ale gdybysmy postępowali w ten sposób to już wszystkie banki "aż do
    Żoliborza" mielibyśmy poobrażane ;-)

    pozdrawiam
    L.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 65. Data: 2004-02-09 10:17:30
    Temat: Re: [mBank] czas konczyc ten absurd
    Od: "Jarek" <g...@p...onet.pl>

    > Jak to się mówi - kto pierwszy ten lepszy. Ja zakładałem konto w mBanku
    > ponad dwa lata temu i nie narzekam.
    >
    > Zastanów się lepiej co chcesz od banku - jeśli chcesz zakładać konta w kilka
    > minut i często rozmawiać z kimś z banku to pomyliłeś adresy - tak obsługa
    > jest w marmurach i za to się płaci.
    >
    > Banki internetowe mają niższe koszty i dlatego nie masz tam jednego
    > pracownika na jednego klienta tylko jeden pracownik musi obsłużyć ich
    > tysiące czy dziesiątki tysięcy. Jeśli więc każdy zaczyna wydzwaniać, bo
    > tydzień temu złożył formularz i już chce działać to nie ma się co dziwić, że
    > zakładanie kont tyle trwa, odpowiadanie na telefony też zajmuje czas...
    >
    > Ja zadzwoniłem i założyłem konto w kilka minut, później czekałem na
    > wszystko, podpisałem i odesłałem - trwało to długo ale czekałem cierpliwie i
    > doczekałem się. Od chwili założenia konta dzwoniłem kilka razy na mlinię i
    > nie miałem nigdy większych problemów (jak było zajęte dzwoniłem później).
    >
    > pozdrawiam i życzę udanego bankowania (może jednak nie w mBanku)
    >
    > Andrzej
    >
    > Popieram na całej linii - jeśli chcesz sobie porozmawiać z panią Zosią czy
    Alą to idz do PEKAO SA lub PKO BP, odstój pół godzinki w kolejce podejdz do
    okienka i dyskutój ile wlezie - aż pozostali klienci za tobą osiwieją! mBank
    służy głównie do samodzielnego zarządzania kontem z poziomu kanału
    internetowego! Chodź z tymi opłatami za przelewy zewnętrzne - 0,50 zł trochę
    przesadzili!


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

strony : 1 ... 6 . [ 7 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1