  • 1. Data: 2003-11-12 21:52:27
    Temat: Przelew Multibank=>mBank i na odwrót
    Od: "MAX" <max_kr[no_spam]@poczta.onet.pl>

    Cześć!

    Ile idzie przelew z Multi do mBanku?

    Teoretycznie powinien pójść w czasie rzeczywistym, bo to ten sam bank (tak
    jak np. przelew z eKonta na eMaxa). Czy mam rację?

    MAX

  • 2. Data: 2003-11-12 22:01:36
    Temat: Re: Przelew Multibank=>mBank i na odwrót
    Od: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl>

    > Ile idzie przelew z Multi do mBanku?
    >
    > Teoretycznie powinien pójść w czasie rzeczywistym, bo to ten sam bank (tak
    > jak np. przelew z eKonta na eMaxa). Czy mam rację?

    No nie, idzie normalnie w czasie sesji KIR, jak do innego banku.
    MM

  • 3. Data: 2003-11-13 00:27:43
    Od: "sas" <s...@p...pl>

    >No nie, idzie normalnie w czasie sesji KIR, jak do innego banku.
    >MM

    EKSTRA! Tak trzymać panowie bankowcy wątpliwej jakości! Pozdrowienia
    dla "super zadowolonych" klientów mBanku i Multibanku! Mnie juz tam nie
    znajdziecie w tym gronie.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 4. Data: 2003-11-13 08:28:08
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "sas" <s...@p...pl> napisał:
    > EKSTRA! Tak trzymać panowie bankowcy wątpliwej jakości! Pozdrowienia
    > dla "super zadowolonych" klientów mBanku i Multibanku! Mnie juz tam nie
    > znajdziecie w tym gronie.

    I dobrze. Idź do Inteligo, gdzie przelewy pkobp->inteligo są on-line ;PPP
    Btw wyobraź sobie, że przelewy CELOWO nie działają on-line pomiędzy mB-Multi.

  • 5. Data: 2003-11-13 09:18:46
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Thu, 13 Nov 2003 01:27:43 +0100, "sas" <s...@p...pl> wrote:

    >EKSTRA! Tak trzymać panowie bankowcy wątpliwej jakości! Pozdrowienia
    >dla "super zadowolonych" klientów mBanku i Multibanku! Mnie juz tam nie
    >znajdziecie w tym gronie.

    Interesujące. Według Ciebie bank ma łamać prawo?
    --
    ___________ (R)

  • 6. Data: 2003-11-13 09:31:28
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Thu, 13 Nov 2003 10:18:46 +0100, Adam Płaszczyca
    <t...@o...org.pl> napisał:

    > Interesujące. Według Ciebie bank ma łamać prawo?

    A tu juz z grubej rury poleciales... Czy to oznacza, ze istnieje ustawowy
    obowiazek korzystania z uslug KIRu przy przelewach wewnatrzbankowych?
    ;-)

    M.

  • 7. Data: 2003-11-13 10:00:37
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > EKSTRA! Tak trzymać panowie bankowcy wątpliwej jakości! Pozdrowienia
    > dla "super zadowolonych" klientów mBanku i Multibanku! Mnie juz tam nie
    > znajdziecie w tym gronie.

    Między Inteligo i PKO BP lecą online- prawda? Bo to naprawdę jest ten sam
    bank. A z mbanku jeszcze nie zrezygnowałeś? Bo rezygnujesz już 2 miesiące -
    a wystarczy pismo z wypowiedzeniem umowy napisać.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 8. Data: 2003-11-13 11:09:28
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Glenn <g...@g...pl> wrote:
    > Między Inteligo i PKO BP lecą online- prawda? Bo to naprawdę jest ten
    > sam bank. A z mbanku jeszcze nie zrezygnowałeś? Bo rezygnujesz już 2
    > miesiące - a wystarczy pismo z wypowiedzeniem umowy napisać.

    Jakosc dzilania mLinii spadla drastycznie - to oznacza jak w zwyklych
    placowkach - duze kolejki ;)
    A tutaj mamy przypadek krzykacza - wielu bylo i kazdemu przechodzilo. Tzw.
    klient terrorysta.
    Warto by bank bral pod uwage te uwagi, bo traci na wizerunku. Powoli, ale
    skutecznie.
    Wydaje mi sie, ze w koncu i mBank bedzie musial wprowadzic jakies oplaty, co
    z jednej strony przetrzebi stada klientow "nie place, nie trzymam pieniedzy,
    ale wymagam dwa razy wiecej", a z drugiej pozwoli na dalszy rozwoj uslug,
    czy chociaz zapewnienie dobrego dzialania mLinii.
    Ciekaw jestem co bedzie platne - miesieczna oplata za karte? Calkiem
    mozliwe.
    No ale jak wprowadza oplaty to ja sie na jakis miesac - dwa ewakuuje z pbb
    :D

  • 9. Data: 2003-11-13 11:49:41
    Od: "birman" <x...@g...pl>

    > Jakosc dzilania mLinii spadla drastycznie - to oznacza jak w zwyklych
    > placowkach - duze kolejki ;)

    co wy chcecie od tej mLinii, po zalogowaniu sie nigdy nie czekalem dluzej
    niz 3 minuty
    i po co tam tak czesto dzwonicie - z mMarlenka mozna sie umowic na mCzacie;)

  • 10. Data: 2003-11-13 12:45:43
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:
    > A tutaj mamy przypadek krzykacza - wielu bylo i kazdemu przechodzilo. Tzw.
    > klient terrorysta.

    ;-))))))

    > Warto by bank bral pod uwage te uwagi, bo traci na wizerunku. Powoli, ale
    > skutecznie.

    Ja myśle, że powinien WRESZCIE "odpalić" mKioski i mCafe żeby można tam było
    zawrzeć umowę !!!

> [...]
    > czy chociaz zapewnienie dobrego dzialania mLinii.
    > Ciekaw jestem co bedzie platne - miesieczna oplata za karte? Calkiem

    I dobrze. Zależy oczywiście od opłat...
    Btw ja jestem zwolennikiem rozwiązan typu Millennium: korzystasz aktywnie z
    konta, KK jestes zwolniony z opłaty/opłaty są niższe.

    > No ale jak wprowadza oplaty to ja sie na jakis miesac - dwa ewakuuje z pbb
    > :D

    Ja się zastanawiam, czy już tego nie zrobić. Ostatnio poziom na pbb DRASTYCZNIE
    spada...

    --
    Pozdrawiam,
    Witek