  • 1. Data: 2003-11-12 19:34:56
    Temat: [KB] inkaso czeku
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    Czy ktos zyczliwy moze mi napisac, ile kosztuje realizacja czeku
    zagranicznego (inkaso) w Kredyt Banku?

    Chodzi o czek na 1400 GBP.

    Realizacja albo w gotówce albo moge zalozyc u nich konto walutowe, jesli
    bedzie taniej.

    Podejrzewam, ze informacja ta siedzi w pdf'ie pod:

    Taryfa prowizji i opłat Kredyt Banku S.A. dla Indywidualnych Klientów
    Detalicznych

    http://www.kredytbank.com.pl/o_banku/Taryfa_oplat_i_
    prowizji/tabela_oplat_i_prowizji

    Niestety mimo wielu prob nie udalo mi sie otworzyc tego pliku :(

    --
    Robert

  • 2. Data: 2003-11-12 20:05:18
    Temat: Re: [KB] inkaso czeku
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

> [...]
    >
    > Chodzi o czek na 1400 GBP.
    >
    > Realizacja albo w gotówce albo moge zalozyc u nich konto walutowe, jesli

    "Przyjęcie do inkasa czeków, weksli i kwitów depozytowych - 0,25% min. 10
    max. 150"
    Nie ma nic o tym, że jak masz konto to będzie taniej.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-11-12 20:47:46
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Serdecznie dziekuje :)
    > Jestes zyczliwa :))

    Niezamaco. Przy okazji przekonałam się, że zassanie i przedarcie się przez
    toip KB to droga przez mękę. Nie wiem, jak tensor może mieć tam konto ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 4. Data: 2003-11-12 20:48:00
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bou3vu$1f3$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

> [...]
    > min. 10 max. 150"
    > Nie ma nic o tym, że jak masz konto to będzie taniej.

    To mniej wiecej taka sama oplata jak w Pekao SA, niewysoka zreszta.

    Nie moglem otworzyc tego pdf'a ani Acrobatem ani GhostView - wywalalo bledy.

    --
    Robert

  • 5. Data: 2003-11-12 20:52:28
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bou6fi$ajc$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

    > Niezamaco. Przy okazji przekonałam się, że zassanie i przedarcie się
    > przez toip KB to droga przez mękę.

    Potwierdzam. Dodatkowe tortury u mnie to niemoznosc otwarcia pdf'a o wadze >
    2MB ...

    > Nie wiem, jak tensor może mieć tam
    > konto ;-)))

    Chyba ma tylko kredyt?

    P.S. Znowu antycypowalas - znowu o minute. I to nawet verbatim :))

    --
    Robert

  • 6. Data: 2003-11-12 20:53:59
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Chyba ma tylko kredyt?

    Konto też ma - przyznał się kiedyś ;-) Jako marmur to KB zresztą tak źle z
    opłatami nie wygląda.

    > P.S. Znowu antycypowalas - znowu o minute. I to nawet verbatim :))

    ;-))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 7. Data: 2003-11-12 21:02:31
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bou6rb$c1g$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

    > Konto też ma - przyznał się kiedyś ;-) Jako marmur to KB zresztą tak
    > źle z opłatami nie wygląda.

    Tez sobie chyba zaloze, jesli mi zrealizuja czek, bo maja naprawde
    atrakcyjnie oprocentowane lokaty w GBP:

    http://www.kredytbank.com.pl/klienci_indywidualni/pr
    odukty_uslugi/lokaty/lokaty_walutowe/oprocentowanie_
    lokaty_walutowej

    --
    Robert

  • 8. Data: 2003-11-12 21:02:57
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Tez sobie chyba zaloze, jesli mi zrealizuja czek, bo maja naprawde
    > atrakcyjnie oprocentowane lokaty w GBP:

    Rzeczywiście nieźle - ech żeby wszystkie takie rodzynki z róznych banków
    zebrać w jednym banku - to byłby hit! A tak? Lokata tu, konto tam, karta
    gdzie indziej ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 9. Data: 2003-11-12 21:09:16
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bou7c1$dsh$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

    > Rzeczywiście nieźle - ech żeby wszystkie takie rodzynki z róznych
    > banków zebrać w jednym banku - to byłby hit! A tak? Lokata tu, konto
    > tam, karta gdzie indziej ;-)))

    No fakt, bo np. juz w CHF to juz lokaty nie sa tak atrakcyjnie oprocentowane
    ;))))
    Za to przy zerwaniu malo spada i podatek belkowy niski :)))))))

    --
    Robert

  • 10. Data: 2003-11-12 21:32:30
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    >Konto też ma - przyznał się kiedyś ;-)

    Ma bo musi :)
    KB wymaga przy udzielaniu kredytow hipotecznych zalozenia i
    utrzymywania konta. A ja takim wymogom mowie NIE - nie bedzie byle
    bank ograniczal mojej wolnosci :)

    G.