  • 21. Data: 2003-11-13 12:26:43
    Temat: Re: [mBank] czas konczyc ten absurd
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>

    On Thu, 13 Nov 2003 11:51:11 +0100, "fat101" <f...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Użytkownik "Fajas" napisał w wiadomości
    >
    >[ciach]
    >a klopoty z zakladaniem konta tez przechodzilem.
    >
    > Fajas
    >>

    >Taaa... I ja też trwało to ok. 4 m-cy... Też zagubiona umowa, później
    >powtórka..

    Oj, zaraz cię Markus ustawi :-)
    --
    Krzysiołek

    -------------- Nie zgadzam się ze swoją wypowiedzią --------
    krzysiołe...@b...pl
    Wywal polskie literki z adresu!
  • 23. Data: 2003-11-13 13:37:25
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 12 Nov 2003 22:27:47 +0100, w <qkdxy9t8v2ou.fmjiqzpae6z6$.dlg@40tude.net>,
    Markus Sprungk <z...@c...cy> napisał(-a):

    > Na szczęście pracują tam ludzie
    > uprzejmi i postanowili pomóc Ci bo co im innego pozostało skoro klient nie
    > czekając na uruchomienie konta wpłaca tam sobie pieniądze. Głupota czy
    > bezmyślność?

    Dziwne, zadaje mi się, że nawet to "zaleca" mLinka ("pieniądze może już Pan
    wpłacać"). Czyżby więc mBank zachęcał do bezmyślnego i niewłaściwego
    gospodarowania swoimi pieniędzmi?? Myślę, że w takim razie powinieneś to
    zgłosić na Policji -- to jest ścigane. :>

  • 24. Data: 2003-11-13 13:48:05
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 13 Nov 2003 11:51:11 +0100, w <1...@8...210.86.2>, "fat101"
    <f...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Klient mbanku z trzyletnim stażem (zastanawiam się czy warto dalej brnąć...)

    Przecież to jasne, że TO TWOJA WINA ;D.

  • 25. Data: 2003-11-13 16:40:43
    Od: "Fajas" <s...@m...edu.pl>

    > Klient mbanku z trzyletnim stażem (zastanawiam się czy warto dalej
    brnąć...)

    > Pozdrawiam
    >
    > Marek

    Zawsze mozesz zrobic w tyl zwrot do Pekok S.A., a moze do Invest Bank, ja
    bylem tam klientem i 1000 krotnie czuje sie lepiej jako klient mBanku.
    Przy zalozeniu, ze korzystam jedynie z kanalu internetowego.

    Fajas

  • 26. Data: 2003-11-13 16:49:24
    Od: "fat101" <f...@p...onet.pl>

> [...]

    > Zawsze mozesz zrobic w tyl zwrot do Pekok S.A., a moze do Invest Bank, ja
    > bylem tam klientem i 1000 krotnie czuje sie lepiej jako klient mBanku.

    Pisząc na grupy zawsze mam wrażenie, że czytający poprzedni post wywnioskuje
    "coś" dla siebie!!! Ja tylko opisałem iedno zdarzenie "upierdliwe" dla
    klienta tego banku i swoje wyjście jak się zabezpieczyć na przyszłość przed
    podobnymi (i coraz częstszymi awariami tegoś banku)...

    Mam wręcz pewność, że nie napisalem, że "wracam" do PEKAO S.A lub PEKAO BP,
    a tym bardziej do INVEST BANKU... Sprawdź, Kolego.... I nie pisz na
    przyszłość tego, co Twój poprzednik nie napisał i nie chciał napisać...

    Prowokujesz bez sensu jużtylko akademicką dyskusję - ale na taką ze mną nie
    licz....

    Pozdrawiam

    MarekN

    PS. Szkoda, że nie korzystasz z "potężnej" sieci bankomatów własnego
    banku....

  • 27. Data: 2003-11-13 17:20:19
    Od: "ArNolD+" <n...@d...spamerow.pl>

    Jak to się mówi - kto pierwszy ten lepszy. Ja zakładałem konto w mBanku
    ponad dwa lata temu i nie narzekam.

    Zastanów się lepiej co chcesz od banku - jeśli chcesz zakładać konta w kilka
    minut i często rozmawiać z kimś z banku to pomyliłeś adresy - tak obsługa
    jest w marmurach i za to się płaci.

    Banki internetowe mają niższe koszty i dlatego nie masz tam jednego
    pracownika na jednego klienta tylko jeden pracownik musi obsłużyć ich
    tysiące czy dziesiątki tysięcy. Jeśli więc każdy zaczyna wydzwaniać, bo
    tydzień temu złożył formularz i już chce działać to nie ma się co dziwić, że
    zakładanie kont tyle trwa, odpowiadanie na telefony też zajmuje czas...

    Ja zadzwoniłem i założyłem konto w kilka minut, później czekałem na
    wszystko, podpisałem i odesłałem - trwało to długo ale czekałem cierpliwie i
    doczekałem się. Od chwili założenia konta dzwoniłem kilka razy na mlinię i
    nie miałem nigdy większych problemów (jak było zajęte dzwoniłem później).

    pozdrawiam i życzę udanego bankowania (może jednak nie w mBanku)

    Andrzej

  • 28. Data: 2003-11-13 21:05:29
    Od: Krystek <k...@s...pl_>

    sas napisał:
    [ciach]
    > Ten bank to jedna wielka pomyłka! Do tego stopnia nadużyli moje zaufanie i
    > moją chęć ulokowania u nich pieniędzy, że również podjąłem decyzję o
    > zamknięciu tam konta, którego tak naprawdę po dwóch miesiącach prawie
    nie
    > mam.

    Jak można zamknąć coś, czego się nie ma? ;-)

  • 29. Data: 2003-11-13 21:47:04
    Od: Paweł Kaczor <p...@e...com>

    On Wed, 12 Nov 2003 21:10:17 +0000 (UTC), Witold Przygoda wrote:
    > Aloha!
    >
    > Dla wszystkich "fanow" mBanku ostatni odcinek wiadomosci z krainy absurdu...
    > inaczej tego nie potrafie ujac. I uwierzcie mi, ja chcialem miec konto
    > w mBanku, bo bardzo mi sie podoba internetowy interfejs i obsluga, ale
    > naprawde nie mam sily, zeby sie dalej uzerac z idiotycznymi procedurami
    > i opieszaloscia w obsludze.
    [...]
    > Dzis zas obchodze dokladnie miesiac od wypelnienia internetowego formularza.
    > Miesiac!!! A gdzie tam jeszcze do otrzymania karty, czy przeniesienia karty
    > kredytowej z innego banku, tak jak planowalem!

    Stary, TYLKO miesiąc. Moja żona czekała pół roku. A było to tak:
    jakieś 2 lata temu postanowiła założyć sobie konto w mBanku. Wieć wypełniła
    formularz na WWW mBanku i czekała na umowę. Umowa przyszła, wraz z
    regulaminem. Po przeczytaniu kwitów coś się nam nie spodobało i podpisanej
    umowy żona nie odesłała.
    Mijały lata i miesiące...
    Pół roku temu żona ponownie zapragnęła założyć konto w mBanku. Ponownie
    wypełniła formularz. Wpisała aktualne dane, a że w międzyczasie zmieniliśmy
    miejsce zamieszkania i wzięliśmy ślub, to... zaczeły się kłopoty.
    Oddzwoniła tzw. mlinka twierdząca, że żona ma już konto w mBanku. Tak, to
    sprzed 2 lat tyle że nieaktywne. I że w związku z tym wysyła do żony
    jeszcze raz umowę do podpisania. Umowa przyszła kilka dni później lecz z
    datą wsteczną z 2001 roku. Żona nie podpisała "trefnej" wg. nas umowy i
    zadzwoniła na mLinię wyjaśniając, że to lekkie przegięcie. MLinka
    stwierdziła, że może spokojowo podpisać, nic się nie stanie, żona się uparła
    że nie ma mowy. mLinka skonsultowała się z kimś "mądrym" i stwierdziła, że
    owszem można niejako wykasować stare konto ale żeby to zrobić musi
    zautoryzować moją żonę. Wypytała o dane osobowe i... nie zgadzało się
    nazwisko, stan cywilny i adres zamieszkania. No bo żona jeszcze wtedy była
    narzeczoną. :) Nie zgadzały się też numery DO. Więc zautoryzować
    się nic nie dało, a w związku z tym nie dało się zresetować konta.
    Sprawa ciągnęła się jeszcze z tydzień, na szczęście nie pamiętam już tego
    całego młyna. Konta do dziś nie udało nam się założyć. Po prostu opadły nam
    ręce.

    paczor

    p.s. Mogłem przekręcić kolejność prób zresetowania konta, już nie pamiętam
    czy napierw były próby z danymi osobowymi czy ta umowa z wsteczną datą.

    "A z kwiatków, jakie pan lubi najbardziej? Sztukamięs z kwiatkiem"
    ------------------------------[pawel kaczor paczorSLIMAKexpatpol.com]--

  • 30. Data: 2003-11-13 21:53:29
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    s...@g...softwired.wfc,
    Paweł Kaczor <p...@e...com>:

    > niejako wykasować stare konto ale żeby to zrobić musi zautoryzować
    > moją żonę.
    w sumie sensownie

> [...]
    > stan cywilny i adres zamieszkania. No bo żona jeszcze wtedy była
    > narzeczoną. :) Nie zgadzały się też numery DO. Więc zautoryzować

    No ale kogo za to winisz? Zona pownna byla podac dane zgodne z tamtym
    formularzem, wtedy (byc moze ;)) wszystko byloby OK.

    Wtedy mBank wiedzialby, ze ta sama osoba wycofuje wniosek, ktora go zlozyla,
    bo w sumie o to chodzilo.

    --
    Robert