  • 1. Data: 2003-02-04 09:20:11
    Temat: mBank - awaria?
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    Najpierw nie mogłem się zalogować, potem strona nie miała np. lewego menu
    (także po reloadzie).
    Teraz dzwonię na mlinię, a tam informacja, że centrum telefoniczne jest
    nieczynne.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 2. Data: 2003-02-04 09:26:29
    Temat: Re: mBank - awaria?
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@m...hell.pl> napisał w wiadomości
    > Najpierw nie mogłem się zalogować, potem strona nie miała np. lewego menu
    > (także po reloadzie).
    > Teraz dzwonię na mlinię, a tam informacja, że centrum telefoniczne jest
    > nieczynne.

    chodzi. Ale powoli.

    D.

  • 3. Data: 2003-02-04 09:49:20
    Od: "Konrad M." <d...@k...chip.pl>

    U mnie 10:46 i przez internet chodzi normalnie.

  • 4. Data: 2003-02-04 10:03:40
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dave wrote:
    > Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@m...hell.pl> napisał w wiadomości

    > chodzi. Ale powoli.
    Była jakaś poważniejsza awaria.Przelew emax->izzy wykonał sie "na moich
    oczach" (dosłownie!!) w okolicach 8 rano. Wygląda na to że pchnęli
    zewnętrzne przelewy ale ....
    KJ
    PS. Kurcze co się dzieje ? najpierw głośno bluzgałem na Rajfiego,a teraz
    mBank 2 raz od początku roku pada :-(