  • 1. Data: 2003-02-04 07:30:26
    Temat: Sezam BPH lezy?L
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    Od wczoraj nie moge niz zrobic na stronach https://e-bank.bphpbk.pl
    Jesli uda mi sie zalogowac to juz jest osiagniecie...

    Tylko ja mam takie problemy, czy Wy tez?

  • 2. Data: 2003-02-04 07:36:45
    Temat: Re: Sezam BPH lezy?L
    Od: j...@p...onet.pl

    > Od wczoraj nie moge niz zrobic na stronach https://e-bank.bphpbk.pl
    > Jesli uda mi sie zalogowac to juz jest osiagniecie...
    >
    > Tylko ja mam takie problemy, czy Wy tez?

    Wczoraj był faktycznie problem (zobacz archiwum), ale dzisiaj bez problemu się
    zalogowałem i obejrzałem salda. Coś jest nie tak z aktualizacją (operacje
    bieżące są z 3), ale dzisiaj o niebo lepiej niż wczoraj.

    Jacek

  • 3. Data: 2003-02-04 07:41:02
    Od: "Szymon" <m...@w...pl>

    "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> wrote in message
    > Od wczoraj nie moge niz zrobic na stronach https://e-bank.bphpbk.pl
    > Jesli uda mi sie zalogowac to juz jest osiagniecie...
    >
    > Tylko ja mam takie problemy, czy Wy tez?

    Dokładnie tak. Czy zgłaszałeś to do banku?

    Szymon

  • 4. Data: 2003-02-04 07:46:23
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Dokładnie tak. Czy zgłaszałeś to do banku?

    Wlasnie to robie :)

  • 5. Data: 2003-02-04 08:03:58
    Od: "Wandalka" <w...@t...pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    > Od wczoraj nie moge niz zrobic na stronach https://e-bank.bphpbk.pl
    > Jesli uda mi sie zalogowac to juz jest osiagniecie...
    >
    > Tylko ja mam takie problemy, czy Wy tez?

    Dzisiaj dalej problemy, do lofgowania nawet nie dochodzi... Rozpacz.

    Wandalka

  • 6. Data: 2003-02-04 08:28:55
    Od: Pawel Sztabinski <p...@p...onet.pl>

    Mirek K wrote:

    > Dzwoni3em na Infolini?. Potwierdza ?e si? nie dostan? na stron?.I nie
    > umia3 powiedzieae kiedy b?dzie dzia3a3o. Mi si? uda3o wczoraj wej?ae ,ale
    > wieczorem. Mozna spróbowaae i dzisiaj.

    Mnie pod 0-801 powiedzial natomiast, ze awaria moze trwac i do konca
    tygodnia i ze serdecznie zaprasza do oddzialu. Tyle, ze juz nie umial
    odpowiedziec kto zrekompensuje mi koszty dojazdu do tego oddzialu i
    stracony czas.

  • 7. Data: 2003-02-04 08:35:27
    Od: "mirek" <m...@N...pl>

    nie tyklo S@zam, w oddziale o 9:00, pani nie nie była w stanie (i nie
    bynajmniej z przepicia alkoholowego) podać informacji o lokatach ! sic!

    mirek

  • 8. Data: 2003-02-04 09:21:07
    Od: "Mirek K" <m...@p...com>

    > Dzisiaj dalej problemy, do lofgowania nawet nie dochodzi... Rozpacz.
    >
    > Wandalka
    Dzwoniłem na Infolinię. Potwierdza że się nie dostanę na stronę.I nie
    umiał powiedzieć kiedy będzie działało. Mi się udało wczoraj wejść ,ale
    wieczorem. Mozna spróbować i dzisiaj.

    Mirek K

  • 9. Data: 2003-02-04 11:59:23
    Od: "Oshin" <o...@k...net.pl>

> [...]
    > tygodnia i ze serdecznie zaprasza do oddzialu. Tyle, ze juz nie umial
    > odpowiedziec kto zrekompensuje mi koszty dojazdu do tego oddzialu i

    Teraz mi sie udalo wejsc :))) 13.00
    Pozdrawiam
    M.

  • 10. Data: 2003-02-04 14:42:39
    Od: Pawel Sztabinski <p...@p...onet.pl>

    Oshin wrote:

    > Teraz mi sie udalo wejsc :))) 13.00
    > Pozdrawiam
    > M.

    Mnie tez przez chwile, ale o 16.30 znow "serwer jest nieosiagalny"
    Czy ktos to w koncu naprawi?