  • 1. Data: 2003-02-04 08:48:55
    Temat: Amerykanska karta przedplacona MASTERCARD__co myslicie?
    Od: "majus74" <m...@g...pl>

    Podobno taka karte mozna zalatwic w USA.
    Dzieki niej moglbym sie zarejestrowac w PayPalu i robic zakupy.

    Oczywiscie moglbym w Polsce "doladowac" ta karte.

    Czy do jej otrzymania równiez jest potrzebne Social Security?

    PZDR

  • 2. Data: 2003-02-04 10:14:11
    Od: "Viacomp" <s...@m...stop.pl>

    > Podobno taka karte mozna zalatwic w USA.

    owszem można,

    > Dzieki niej moglbym sie zarejestrowac w PayPalu i robic zakupy.

    żeby aktywować tą kartę potrzebujesz adresu w USA
    żeby aktywować konto PayPal też będziesz potrzebował adres w USA

    > Oczywiscie moglbym w Polsce "doladowac" ta karte.

    da sie, choć to trochę kosztuje niestety

    > Czy do jej otrzymania równiez jest potrzebne Social Security?

    żeby aktywować tą kartę musisz zadzwonić do banku w USA, podać kod zdrapkę,
    adres w USA który będzie przypisany do tej karty i tu najlepsze
    bo niby obywatelstwo USA nie jest potrzebne ale pani może spytać o numer SSN
    - czyli wracasz do punktu wyjścia

    w sumie ta karta ma sens jeśli masz jakiegoś dobrego znajomego w usa - bo on
    może bez żadnego ryzyka dla siebie aktywować Twoją kartę nie ponosząc
    żadnego ryzyka że zrobisz mu jakiegos psikusa - masz sobie tą kartę, możesz
    nia oczywiście płacić w internecie, możesz w razie czego wypłacić nią kasę z
    bankomatu w Polsce i wszystko jest oki

    acha ta karta niestety trochę kosztuje - już pakiet startowy, utrzymanie
    miesięcznie też, każde doładowanie karty itd.
    W porównaniu do tego do czego przyzwyczaiły nas polskie banki (bezpłatne
    karty) to ta jest koszmarnie droga w utrzymaniu

  • 3. Data: 2003-02-04 10:19:00
    Od: "Maximus" <n...@c...pl>

    > Podobno taka karte mozna zalatwic w USA.
    > Dzieki niej moglbym sie zarejestrowac w PayPalu i robic zakupy.
    > Oczywiscie moglbym w Polsce "doladowac" ta karte.
    > Czy do jej otrzymania równiez jest potrzebne Social Security?

    Właśnie czekam na taką kartę, którą ma mi przysłać zaprzyjaźniony
    amerykanin, czeka się miesiąc na jej wyrobienie, no i jeszcze czas a
    dostarczenie do Polski. Musisz mieć kogoś kto poda swój adres do otrzymania
    karty, nazwisko i imię na karcie będzie Twoje.
    Problem może być przy zasileniu jej - piszą tak
    "Reloadable at 18000 USA MoneyGram locations" co prawda PKO ma usługę
    MoneyGram, ale nic o czymś takim nie słyszeli. Amerykanini pisał, że można
    też załadować w Western Union ale nie byłem się pytać.
    Dla zainteresowanych ceny są takie:
    Monthly Service Fee $2.00
    ATM International $4.50
    POS Puchase $0.75
    POS Purchase International $1.00
    Card Accout to Card Transfer $1.25
    Renewal Fee $10.00
    Transfer to Card Account Fee $1.50

    Pozdrawiam
    Maximus

  • 4. Data: 2003-02-04 10:39:38
    Od: k...@p...onet.pl

    Karta przedplacona MasterCard Citibanku kosztuje 25$.
    Nie ma zadnych kosztow miesiecznych. Doladowanie nic nie kosztuje jak
    doladowujesz inna karta wypukla (moze byc inteligo, VC lub MasterCard) - moze
    byc karta z Polski - mi dziala. Wyplacac mozesz w bankomatach. Te oczywiscie sa
    platne, ale w bankomatach Citibanku NIE MA PROWIZJI dla tej karty, wiec jedynie
    tracimy na przewalutowaniu. Karte mozesz kupic na siebie lub ktos moze Ci ja
    kupic. Ostatni raz jak o tym pisalem strony citibank.com koszmarnie chodzily i
    niemoglem podac linow. Teraz ponizej podaje:
    https://www.cashcard.citicards.com/index.cfm?s=CCC1A
    0124EECM302

    Karte mozna rowniez inaczej doladowywac, ale mozna rowniez z kart kredytowych i
    debetowych!

    Kazdy ma swoj nr rachunku, na ktore mozna wplacac pieniadze, ma tez swoj panel
    do ktorego sie loguje i moze sprawdzic stan/historie itp.

    SSN nie bylo potrzebne chyba, ale nie pamietam.

    Jedynie jak w bankomatach w USA sprawdzamy saldo jest prowizja,ale byscie
    napewno nie uzyli oraz w obcych bankomatach.

    Karty nie wysylaja poza USA oraz na skrytki pocztowe.

    Wszystkie odpowiedzi na pytania sa tutaj:
    https://www.cashcard.citicards.com/index.cfm?
    pageid=g04&CFID=3445730&CFTOKEN=2412f0f-dc9c2c2e-379
    a-11d7-9ba0-00d0b781859c

  • 5. Data: 2003-02-04 14:52:58
    Od: "majus74" <m...@g...pl>

    Witam,
    Niestety , ale domagają się numeru Social Security nawet dla nieletniego.

    Pozdrawiam
    Andrej

  • 6. Data: 2003-02-04 15:30:32
    Od: k...@p...onet.pl

    > Niestety , ale domagają się numeru Social Security nawet dla nieletniego.

    Zawsze mozna na znajomego zrobc karte, a we wniosku imie i nazwisko do
    umieszczenia na karcie podac swoje. A to przejdzie.