  • 1. Data: 2002-02-11 07:17:30
    Temat: mBank a Mozilla
    Od: darek ciesla <d...@d...pl>

    Czy mBank przestal dzialac z Mozilla?
    Czy u mnie tylko tak jest po update na 0.9.8.

    Pozdrowienia,
    --
    darek ciesla

  • 2. Data: 2002-02-11 07:24:46
    Temat: Re: mBank a Mozilla
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Feb 11, 2002 at 08:17:30AM +0100, darek ciesla wrote:

    > Czy mBank przestal dzialac z Mozilla?
    > Czy u mnie tylko tak jest po update na 0.9.8.

    Na 0.9.7 (linux) chodzi bez zarzutu.

    Problem natomiast jest z netscapem z multi - fantastycznie sie
    zachowuje. Problem zgloszony do multi.

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-02-11 10:50:04
    Od: "Jarek" <j...@a...pl>

    Użytkownik "darek ciesla" <d...@d...pl> napisał w wiadomości
    : Czy mBank przestal dzialac z Mozilla?
    : Czy u mnie tylko tak jest po update na 0.9.8.

    ZTCW to jest problem z mozilla wer. 0.9.8
    Raczej wroc do poprzedniej wersji, bo ta ma mnostwo bugow.

    Jarek

  • 4. Data: 2002-02-11 11:03:45
    Od: Robert Kois <k...@v...hell.pl>

    "Jarek" <j...@a...pl> wrote:

    :
[...]

    Formalnie interesujące, u mnie bez problemów działa.
    (Mozilla/5.0 (Windows; U; WinNT4.0; en-US; rv:0.9.8) Gecko/20020204)

    HMS Kojer NMNOH
    --
    Usenet to przede wszystkim społeczności takie jak hihot, p.s.d czy p.r.f.sf-f.
    (c) Lukasz Grochal

  • 5. Data: 2002-02-11 12:37:14
    Od: "Jarek" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Robert Kois" <k...@v...hell.pl> napisał w wiadomości
    : Formalnie interesujące, u mnie bez problemów działa.
    : (Mozilla/5.0 (Windows; U; WinNT4.0; en-US; rv:0.9.8) Gecko/20020204)

    za pl.comp.www
    a wiec u zrodla

    <cyt>
    > kiedy będzie 0.9.9?

    Heh. Niepredko :)
    Co prawda teoretycznie sie nie przejmuja (o spieprzeniu calego dhtmla i
    polowy javascripta napisali: "DHTML performance has regressed since Mozilla
    0.9.7."), ale tak naprawde to zebrali ostro za 9.8 i teraz zaczyna sie praca
    nad przebudowa DHTML Core i DHTML DOM.

    Sadze, ze za jakies 2 tygodnie wydadza 0.9.9 ale potem sie zacznie
    dluuuuuuuuuuugi czas oczekiwania na 1.0 .
    Chlopaki sie mocno pospieszyli, bo takie cus jak 0.9.8 to sie powinno
    nazywac 0.9.0 . Jak sami pisza na liscie, Mozilla w wersji 0.9.8 powinna nie
    posiadac juz ZADNYCH major bugow :)
    Nie mowic o criticalach czy blowach ;]
    No, ale teraz to juz musza przec naprzod :) Ja tam, licze ze ulegna namowom
    i zwolnia tempo wydawania wersji, a w zamian za to zrobia od zera obsluge
    DHTML i od polowy JavaScripta :)

    A jak bedzie? Obaczymy :) Jak bedzie zle w 0.9.9 to zaczne pisac petycje do
    jednej z osob odpowiedzialnych (Boris Zbarsky) ;]

    Na razie, trzeba rozkoszowac sie Mozilla 0.9.7 :)))
    </cyt>

    Jarek

  • 6. Data: 2002-02-11 14:40:40
    Od: Robert Kois <k...@v...hell.pl>

    "Jarek" <j...@a...pl> wrote:

    : : Formalnie interesujące, u mnie bez problemów działa.
    : : (Mozilla/5.0 (Windows; U; WinNT4.0; en-US; rv:0.9.8) Gecko/20020204)
    : za pl.comp.www
    : a wiec u zrodla

    [ciach cytat]

    Ale co to zmienia? U mnie bez problemu działa z mbankiem :).

    HMS Kojer NMNOH
    --
    Życie jest okrutne, nie każdego stać na hihot. (c) Marek Krukowski

  • 7. Data: 2002-02-11 15:20:19
    Od: Asia Jedrychowska <a...@a...net>

    darek ciesla <d...@d...pl> wrote:
    > Czy mBank przestal dzialac z Mozilla?
    > Czy u mnie tylko tak jest po update na 0.9.8.

    sprawdź sobie plik prefs.js
    powinien być tam wpis user_pref("capability.policy.default.Window.open",
    "sameOrigin");

    znajomemu po upgradzie automagicznie się przestawiło na noAccess, i miał
    identyczne problemy.

    pozdrawiam
    --
    ----/-\-$-|-/-\ -- [ Asia Jędrychowska ] - [ a...@k...w.pl ] ----
    Stay the patient course

  • 8. Data: 2002-02-12 11:48:07
    Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl>

    Tako rzecze darek ciesla :
    > Czy mBank przestal dzialac z Mozilla?
    > Czy u mnie tylko tak jest po update na 0.9.8.

    Ja uzywam 0.9.8 i wszystko jest w porządku.

    Saddie
    --
    /\ /\ Małgorzata Lewicka --- s...@h...pl ---
    =^;^= http://aravis.itpp.pl/

  • 9. Data: 2002-02-12 17:52:41
    Od: stefan <s...@p...fm>

    Jarek wrote:
> [...]

    > i zwolnia tempo wydawania wersji, a w zamian za to zrobia od zera obsluge
    Nie rozumiem. U mnie 0.9.8 działa stabilnej i szybciej niż 0.9.7.
    Działają wszystkie banki z których korzystam: fortis i mbank.
    Przy 0.9.7 pady były na porządku dziennym (raz na 2-3 dni). Odkąd używam
    0.9.8 (chyba od 6 lutego) nie miałem padu.

    to jest identyfikacja:
    Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:0.9.8) Gecko/20020205

    > A jak bedzie? Obaczymy :) Jak bedzie zle w 0.9.9 to zaczne pisac petycje do
    > jednej z osob odpowiedzialnych (Boris Zbarsky) ;]
    >
    > Na razie, trzeba rozkoszowac sie Mozilla 0.9.7 :)))

    Albo 0.9.8 ;-)