  • 1. Data: 2002-02-10 22:46:03
    Temat: INTELIGO -mBANK
    Od: "Kuba93" <N...@p...onet.pl>

    TAk sobie siedzę i czytam po nocy o epidemiach (zamykanie kont w Inteligo),
    o mBanku, który zaszalał z oprocentowaniem i dochodzę do wniosku, iż
    Inteligo na tej całej zabawie wygra z mBankiem.

    Klienci, którzy trzymają większą kasę zostaną w Inteligo (no chyba, że
    zmienią oproc, ale to byłoby samobójstwo), a drobnica będzie siedziała w
    mBanku, który się przy dużej ilości klientów napracuje a g... zarobi.

    Proponuję o podzielenie się "zamykaczy kont w Inteligo" czy w ogóle trzymali
    tam kasę a jeśli to ile i gdzie ją przesłali.

    Pozdrawiam
    Quba

  • 2. Data: 2002-02-10 23:32:04
    Temat: Re: INTELIGO -mBANK
    Od: "calcium300mg" <c...@p...onet.pl>

    "Kuba93" <N...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    trzymali
    > tam kasę a jeśli to ile i gdzie ją przesłali.

    Zgadzam się, częściowo przynajmniej. Zamykam w Inteligo konto mojej mamy,
    otworzone tylko po to, aby wziąźć udział w 'super promocji' inteligo. Z
    konta tego nikt tak naprawdę nie korzystał, co więcej, nie miał zamiaru
    korzystać... Z drugiej jednak strony, koszty utrzymywania takiego rachunku
    nie są chyba duże? A jakaś szansa, że coś tam wpłynie w przyszłości, zawsze
    przecież istniała... I faktycznie jest tak, że dla ludzi, którzy posiadają
    konta nie dla samej idei posiadania, ale po to, by z nich korzystać, opłata
    za prowadzenie rachunku nie jest tutaj decydującym kryterium - nawet gdyby
    te 5 złotych było pobierane w każdym przypadku, a nie jedynie gdy saldo
    spada poniżej 100 złotych... A to pytanie, gdzie zostały przelane
    pieniądze... Gdy ktoś tam ma ponad 100 złotych - i tak nie będzie płacił za
    prowadzenie, więc po co miałby zamykać konto... A jak ktoś miał mniej - czy
    to ma takie znaczenie, gdzie te parę złotych poszło? :)

  • 3. Data: 2002-02-11 10:22:15
    Od: Radoslaw Buziak <r...@s...com.pl>

    Kuba93 wrote:
    > Klienci, którzy trzymają większą kasę zostaną w Inteligo (no chyba, że
    > zmienią oproc, ale to byłoby samobójstwo), a drobnica będzie siedziała w
    > mBanku, który się przy dużej ilości klientów napracuje a g... zarobi.

    Zdaje się, że to mBank ma obecnie więcej depozytów.

    --
    mailto:r...@k...chip.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń '.inv' z adresu !

  • 4. Data: 2002-02-11 10:29:14
    Od: "Kuba93" <N...@p...onet.pl>

    . Gdy ktoś tam ma ponad 100 złotych - i tak nie będzie płacił za
    > prowadzenie, więc po co miałby zamykać konto...

    Po pierwsze ze złości na instytucje, która troche zadziwiła zmianami
    Po drugie opłata za kartę.

    PZDR
    Kuba

  • 5. Data: 2002-02-11 14:11:53
    Od: "minik" <m...@b...pl>

    > Zdaje się, że to mBank ma obecnie więcej depozytów.

    Nie zdaje Ci sie. O tym wiedza wszyscy (no prawie wszyscy jak widac).

  • 6. Data: 2002-02-11 15:16:38
    Od: "Kuba93" <N...@p...onet.pl>

    > Nie zdaje Ci sie. O tym wiedza wszyscy (no prawie wszyscy jak widac).

    A skąd te dane i z jaka datą. Troszke sie zmieniło niedawno, jesli kolega
    zauważyl:) Ja sam spora kaskę przelałem, gdzie indziej. Szkoda, że nie
    będziemy mieć w 100% wiarygodnych (najświeższych) danych bo mogłyby być
    ciekawe. Ponad procent róznicy w skali roku od takich np 100kzł to butelka
    whiskacza miesięcznie. A przelewy za darmo. Zycze im powodzenia, ale swoję
    pieniadze będę trzymał tam gdzie więcej zapracuja.:)
    Kuba

  • 7. Data: 2002-02-11 15:20:32
    Od: "minik" <m...@b...pl>

> [...]
    > whiskacza miesięcznie. A przelewy za darmo. Zycze im powodzenia, ale swoję
    > pieniadze będę trzymał tam gdzie więcej zapracuja.:)

    Dane sa "ujawniane" co jakis czas przez banki. Co do lokowania kasy tez sie
    kieruje tym a nie np logo czy trendami =)