  • 1. Data: 2002-02-10 23:27:03
    Temat: inteligo po raz kolejny...
    Od: "czarny_kruk" <c...@s...pl>

    czytam i czytam te posty i nawet zajrzalem do nowej tabeli cen w inteligo i
    coo? nic szczegolnego, co mnie, zwyklego smiertelnika by dotyczylo tam nie
    widze? moze sie myle - poprawcie mnie i powiedzcie /napiszcie/ co konkretnie
    sie zmienilo - ani oplac za utrzymanie nie widze, ani zmian za korzystanie z
    karty, ani wyzszej oplaty, jak to ktos pisal, za wyplate w Euronecie.
    pozdrawiam i thx za odp.
    maciek.

  • 2. Data: 2002-02-10 23:35:15
    Temat: Re: inteligo po raz kolejny...
    Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net>

    Użytkownik "czarny_kruk" <c...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > karty, ani wyzszej oplaty, jak to ktos pisal, za wyplate w Euronecie.

    Nie wiem, jak i co czytałeś. Lepiej dokładnie przeczytaj:
    http://www.inteligo.pl/_download/download.php/toip_o
    d_2002-02-15.pdf

    --
    Konrad J. Brywczyński
    Ten się śmieje ostatni, kto myśli najwolniej.

  • 3. Data: 2002-02-10 23:48:34
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

> [...]
    > sie zmienilo - ani oplac za utrzymanie nie widze, ani zmian za korzystanie
    > karty, ani wyzszej oplaty, jak to ktos pisal, za wyplate w Euronecie.

    To jest kolejny, sympatyczny przyklad wyzszosci marketingu nad zdrowym
    rozsadkiem. Link z informacji o zmianach zatytulowany "Nową Tabelę opłat i
    prowizji. " prowadzi ... do DOTYCHCZASOWEJ tabeli! Na SAMYM dole tej strony
    jest dopiero link
    http://www.inteligo.pl/_download/download.php/toip_o
    d_2002-02-15.pdf
    prowadzacy rzeczywiscie do nowej tabeli...

    Pzdr,

    Maciej

  • 4. Data: 2002-02-11 07:37:44
    Od: "damiahn" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > rozsadkiem. Link z informacji o zmianach zatytulowany "Nową Tabelę opłat i
    > prowizji. " prowadzi ... do DOTYCHCZASOWEJ tabeli! Na SAMYM dole tej

    Js tez przez pare minut dochodzilem, gdzie te zmiany i dopiero otworzylem
    oczy w akrobacie..., przy okazji - tam tez sie popisali przejrzystoscia
    zapisu - po wydrukowaniu musialem sie rozczytywac z ekranem - wyglada mi to
    wszystko na mocno przygotowana akcje dywersyjna... ;))
    Nie ch zyje marketing (osobiscie wole public relations...) ;)

  • 5. Data: 2002-02-11 07:42:40
    Od: "pablos" <d...@p...onet.pl>

    w dodatku jak już dotrzesz po wielu trudach do nowej tabeli w pdf, to jest
    ona tak graficznie rozplanowana by była jak najmniej czytelna

    ktoś się tu bawi jak małe dziecko

  • 6. Data: 2002-02-11 11:08:34
    Temat: Odp: inteligo po raz kolejny...
    Od: "czarny_kruk" <c...@s...pl>

> [...]
    > http://www.inteligo.pl/_download/download.php/toip_o
    d_2002-02-15.pdf
    > prowadzacy rzeczywiscie do nowej tabeli...

    dokladnie - mash racje. co za sciemnianie! z tego co mi sie rzuca w oczy to:
    1. saldo /czyli rozumiem tyle ile masz aktualnie na koncie/ jezeli <100pln
    to 4.99 pln za prowadzenie konta/mies. jezeli >100pln to 0 zl.
    2. wyplata w bankomacie to teraz 1.99 pln
    3. karta - no wlasnie jak to jest teraz?!??? pierwsza rozumiem, dopoki mi te
    dwa lata od wydania nie stukna to 0zlotych mies., a pozniej 0.99/mies? tak?
    cos jeszcze z takich waznych rzeczy??? /mam 1 rachunek wiec karty do
    pozostalych mnie nie dotycza/

  • 7. Data: 2002-02-11 11:12:56
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

> [...]
    > 1. saldo /czyli rozumiem tyle ile masz aktualnie na koncie/ jezeli <100pln
    > to 4.99 pln za prowadzenie konta/mies. jezeli >100pln to 0 zl.

    Średnie miesięczne saldo wyliczane z całego konta.

    > 2. wyplata w bankomacie to teraz 1.99 pln

    Euronetu...

    Dlatego założyłem lukasa. A teraz chyba kupięjeszcze Maestro pre-paid ING
    BSK.

    > 3. karta - no wlasnie jak to jest teraz?!??? pierwsza rozumiem, dopoki mi
    te
    > dwa lata od wydania nie stukna to 0zlotych mies., a pozniej 0.99/mies?
    tak?

    Każda karta dla kont prywatnych jest płatna 0,99 za miesiąc.
    Do tego opłata co dwa lata za wydanie 1,59...

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 8. Data: 2002-02-11 11:35:00
    Od: "czarny_kruk" <c...@s...pl>

    /ciach.
    > te
    > tak?
    >
    > Każda karta dla kont prywatnych jest płatna 0,99 za miesiąc.
    > Do tego opłata co dwa lata za wydanie 1,59...
    /ciach/

    ale to nie jest odp. na pytanie...!
    posiadam karte /wazna do bodajze 11/2003 / i co? bede po 15.02 za nia placil
    czy nie (0.99pln/mies)?

  • 9. Data: 2002-02-11 11:44:05
    Od: "Ridah" <r...@i...net.pl>

    "> posiadam karte /wazna do bodajze 11/2003 / i co? bede po 15.02 za nia
    placil
    > czy nie (0.99pln/mies)?

    tak, po 15.02 bedziesz musial placic za karte te 99 gr plus 4,99 za
    prowadzenie jesli srednie saldo miesieczne bedzie mniejsze nic 100 zl ...

    |-|()|_|()

  • 10. Data: 2002-02-11 11:48:43

    > ale to nie jest odp. na pytanie...!

    to jest pelna odpowiedz - po prostu nie chcesz mu uwierzyc
    :-))
    bo fakt - trudno uwierzyc, ze mialo byc darmo a nie jest

    > posiadam karte /wazna do bodajze 11/2003 / i co? bede po 15.02 za nia
    placil
    > czy nie (0.99pln/mies)?

    z konta pryw - placisz od 15 II za karte oplate miesieczna