    From: stefan <s...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank a Mozilla
    Date: Tue, 12 Feb 2002 17:52:41 GMT

    Jarek wrote:
> [...]

    > nad przebudowa DHTML Core i DHTML DOM.
    >
    > Sadze, ze za jakies 2 tygodnie wydadza 0.9.9 ale potem sie zacznie
    > dluuuuuuuuuuugi czas oczekiwania na 1.0 .
    > Chlopaki sie mocno pospieszyli, bo takie cus jak 0.9.8 to sie powinno
    > nazywac 0.9.0 . Jak sami pisza na liscie, Mozilla w wersji 0.9.8 powinna nie
    > posiadac juz ZADNYCH major bugow :)
    > Nie mowic o criticalach czy blowach ;]
    > No, ale teraz to juz musza przec naprzod :) Ja tam, licze ze ulegna namowom
    > i zwolnia tempo wydawania wersji, a w zamian za to zrobia od zera obsluge
    Nie rozumiem. U mnie 0.9.8 działa stabilnej i szybciej niż 0.9.7.
    Działają wszystkie banki z których korzystam: fortis i mbank.
    Przy 0.9.7 pady były na porządku dziennym (raz na 2-3 dni). Odkąd używam
    0.9.8 (chyba od 6 lutego) nie miałem padu.

    to jest identyfikacja:
    Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:0.9.8) Gecko/20020205

    > A jak bedzie? Obaczymy :) Jak bedzie zle w 0.9.9 to zaczne pisac petycje do
    > jednej z osob odpowiedzialnych (Boris Zbarsky) ;]
    >
    > Na razie, trzeba rozkoszowac sie Mozilla 0.9.7 :)))

    Albo 0.9.8 ;-)