  • 11. Data: 2003-04-06 20:06:59
    Temat: Re: [mBank] Złota rybka
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Glenn wrote:
    > Jak spłaci całość w terminie to nie ;P

    A ktory Amerykanin cos splaca albo ma dom na wlasnosc ;)
    Jak skonczy splacac jeden to kupuje wiekszy, bo tak sobie moze odpisac
    od podatku.
    Ameryka, ech Ameryka...

  • 12. Data: 2003-04-06 20:45:51
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Glenn" <g...@g...pl> wrote in message

    > Jak spłaci całość w terminie to nie ;P

    To tez zaplaci... tyle, ze merchat'owi, ten aklajerowi i w koncu pieniadze
    dorta do iszuera ;). Nie ma nic za darmo... ;(

    Maciej

  • 13. Data: 2003-04-06 21:46:19
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Glenn" <g...@g...pl> wrote in message

    > Tak, tak już widzę jak cardholder w USA płaci merchantowi i aklajerowi
    > za transakcje KK :-)))

    Moja Droga Glenn, cardholder oczywiscie zaplaci. Jest to po prostu wliczone
    w cene towaru/uslugi. Wierz mi... banki nie dokladaja do kart, a calkiem
    niezle na nich zarabiaja :).

    Maciej

  • 14. Data: 2003-04-06 21:59:55
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "zoil" <e...@N...gazeta.pl> wrote in message

    > to w Stanach działa już Dialog?

    W Stanach nie.
    A nie przyszło Ci do głowy, że Ci ze Stanów przyjeżdżaja czasem do Polski.

  • 15. Data: 2003-04-06 22:02:00
    Od: Glenn <g...@g...pl>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > Demagog ;)
    > Doplaca, ale cie pozniej i tak skasuja na odsetkach.

    Jak spłaci całość w terminie to nie ;P

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 16. Data: 2003-04-06 22:12:37
    Od: Glenn <g...@g...pl>

    > A ktory Amerykanin cos splaca albo ma dom na wlasnosc ;)
    > Jak skonczy splacac jeden to kupuje wiekszy, bo tak sobie moze odpisac
    > od podatku.
    > Ameryka, ech Ameryka...

    Manipulator ;PPP Rozmawiamy o KK a nie aspektach podatkowych kredytów
    hipotecznych w USA. Co, jak nie spłaci KK to też sobie odpisuje od
    podatku ;-) ? Fajny kraj ta Ameryka w takim razie :D
    Amra. ech Amra ;) Poza tym GP w Polsce a GP w USA to raczej nie te rzędy
    długości ;)

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 17. Data: 2003-04-06 22:48:58
    Od: n...@p...onet.pl

    > Glenn napisała
    o której Ty to napiszesz?
    ;)))

  • 18. Data: 2003-04-06 23:09:47
    Od: Glenn <g...@g...pl>

  • 19. Data: 2003-04-07 04:46:42
    Od: "Marek J" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "corner" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik Rafał J. Czekała <r...@w...pl> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:b6pmp2$j04$...@n...onet.pl...

    > Ale dlaczego na tym mglistym wizerunku karty dostrzegam logo Visa
    Elektron?

    Bo przy dochodach, dla których 700zł "to i tak za dużo", dostaniesz właśnie
    Electrona. Ale będą też kredytowe Visa Classic i Visa Gold.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 20. Data: 2003-04-07 06:36:39
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

> [...]
    > dyskusyjnych napisał:b6pmp2$j04$...@n...onet.pl...
    > Ale dlaczego na tym mglistym wizerunku karty dostrzegam logo Visa

    A czy mnie się tylko wydaje czy ten obrazek z kartą z dnia na dzień robi się
    coraz mniej mglisty?
    Pewnie 17.04 będzie całkiem klarowny...

    RJCz