  • 1. Data: 2006-06-02 23:49:45
    Temat: [mBank] SFI pozytywnie
    Od: "Beniowa" <p...@...odpowiedz.in.public>

    Witam,

    Wniosek o uruchomienie Supermarketu wyslalem we wtorek 30 maja wieczorem.
    Zagladam 2 czerwca a juz aktywne. Brawo !!! (wysylalem z Warszawy
    niepoleconym priorytetem).
    Nowa siec bezprowizyjnych bankomatow i m. in. bezprowizyjne bankomaty w
    Nowym Saczu (na PKPie) i Gorlicach !!! Brawo !!!

    No, ale zeby w tej beczce miodu znalazla sie lyzka dziegciu: poniewaz
    wykonuje duzo przelewow miesiecznie (ok. 12), poki prowizja za przelew
    bedzie 0,50 zl, to mBank nie bedzie moim podstawowym rachunkiem. Pobory
    zatem ida gdzie indziej.

    Pozdrawiam, Beniowa

    --
    - -
    SKPB Warszawa: www.skpb.waw.pl

  • 2. Data: 2006-06-03 00:56:52
    Temat: Re: [mBank] SFI pozytywnie
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    my newsreader told me that Beniowa wrote:
    > Wniosek o uruchomienie Supermarketu wyslalem we wtorek 30 maja wieczorem.
    > Zagladam 2 czerwca a juz aktywne.

    Jaki wniosek? Ja dostałem SFI już przy zakładaniu konta.

    --
    Free Software - find interesting programs and change them
    NetHack - meet interesting creatures, kill them and eat their bodies

  • 3. Data: 2006-06-03 06:17:00
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Beniowa wrote:
> [...]
    > wykonuje duzo przelewow miesiecznie (ok. 12), poki prowizja za przelew
    > bedzie 0,50 zl, to mBank nie bedzie moim podstawowym rachunkiem.

    Z fortisa już nie korzystasz ?:)

  • 4. Data: 2006-06-03 06:52:53
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@e...pl>

    Użytkownik "Jacek Popławski" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Jaki wniosek? Ja dostałem SFI już przy zakładaniu konta.

    wyobraz sobie ze niektorzy zakladali konta jak jeszcze SFI nie bylo w
    planach.

    --
    pozdrawiam
    Cyprian Prochot

  • 5. Data: 2006-06-03 09:24:11
    Od: "JR" <j...@p...gdynia.pl>

    mm rzucił na grupę taką wypowiedź:

    > Z fortisa już nie korzystasz ?:)

    A propos Fortisa, bo mam od niedawna. Nie da się w Pl@net
    wysłać przelewu zewnętrznego bez definiowania nowego
    kontrahenta? W sensie podania tylko jednorazowo danych tak
    jak w Pekao24?

    --
    pozdrawiam
    Jacek

    http://www.streetofrace.com/start.php?p=zarob&user=1
    31492

  • 6. Data: 2006-06-03 13:28:59
    Od: buraxta <b...@g...com>

    Beniowa wrote:
    > Wniosek o uruchomienie Supermarketu wyslalem we wtorek 30 maja wieczorem.
    > Zagladam 2 czerwca a juz aktywne. Brawo !!! (wysylalem z Warszawy
    > niepoleconym priorytetem).

    Wniosek o uruchomienie SFI złożyłem w listopadzie 2005, po 2 miesiącach
    okazało się, że moja przesyłka z wnioskiem zaginęła. Wysłałem następną i
    w końcu na początku kwietnia udostępniono mi możliwość korzystania z SFI...

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.int.pl \\ \\ \\

  • 7. Data: 2006-06-07 18:29:26
    Od: Pete <n...@n...com>

    JR napisał(a):
> [...]
    > przelewu zewnętrznego bez definiowania nowego kontrahenta? W sensie
    > podania tylko jednorazowo danych tak jak w Pekao24?

    Witaj w Fortisie ;-)
    Nie da się.
    Wydrukować potwierdzenia też się nie da, chociaż dostałem informację. że
    w nowej wersji Planety mają to dodać.

    --
    Pete

  • 8. Data: 2006-06-10 20:56:59
    Od: "Beniowa" <p...@...odpowiedz.in.public>

    Użytkownik "mm" <j...@c...barg.sv> napisał w wiadomości
    > Beniowa wrote:
    >
    > Z fortisa już nie korzystasz ?:)

    Korzystam :-) Ale spodziewam sie, ze albo sprzedadza czesc detaliczna
    jakiemus innemu podmiotowi (a sobie zostawia czesc korporacyjna, kredyty
    mieszkaniowe i karty kredytowe), albo wprowadza oplaty. Tak sie zatem troche
    ogladam za czyms nowym...

    Pozdrawiam z refleksem modemowca, Grzegorz

  • 9. Data: 2006-06-10 20:58:47
    Od: "Beniowa" <p...@...odpowiedz.in.public>

    Użytkownik "buraxta" <b...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > okazało się, że moja przesyłka z wnioskiem zaginęła. Wysłałem następną i
    > w końcu na początku kwietnia udostępniono mi możliwość korzystania z

    Ja nie wiem, czy problem nie polega wlasnie na tym, zeby wyslac
    niepoleconym, bo jak wysylasz poleconym to to nie trafia do skrzynki, tylko
    najpierw do osoby uprawnionej do odbioru korespondencji. Ciekawe, ze nie
    mieli watpliwosci co do tozsamosci podpisu.

    Pozdrawiam, Grzegorz

  • 10. Data: 2006-06-11 23:04:31
    Od: buraxta <b...@g...com>

    Beniowa wrote:
> [...]
    > najpierw do osoby uprawnionej do odbioru korespondencji. Ciekawe, ze nie
    > mieli watpliwosci co do tozsamosci podpisu.

    Wysyłałem listem zwykłym :)

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.int.pl \\ \\ \\