  • 1. Data: 2002-05-21 11:53:28
    Temat: Bankgesellschaft bankrutuje
    Od: "Mariusz" <s...@S...v.pl>

    Bankgesellschaft stoi na krawedzi bankrutctwa, czy nasz pieniadze w Inteligo
    sa bezpieczne ?

  • 2. Data: 2002-05-21 12:00:16
    Temat: Re: Bankgesellschaft bankrutuje
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Bankgesellschaft stoi na krawedzi bankrutctwa, czy nasz pieniadze w
    Inteligo
    > sa bezpieczne ?

    eee juz myslalem ze cos ciekawego...
    za duzy bank, zeby dac mu upasc, a BGB Polska to jednak inny bank niz BGB...
    Dlatego kasa jest bezpieczna, zreszta jak nie to sie zloza wszyscy takze
    mBank ;))))

  • 3. Data: 2002-05-21 12:16:48
    Od: "KOmiX" <m...@p...nospam.pl>

    Użytkownik "Mariusz" napisał w wiadomości ...
    | Bankgesellschaft stoi na krawedzi bankrutctwa,
    | czy nasz pieniadze w Inteligo sa bezpieczne ?

    O kurde, naprawde???
    Szybko uciekam z kasa do mBanku!!!!
    Chociaz.... ufff, jest BFG. Chyba nie strace tych 10.31 PLN, ktore mam w
    Inteligo...
    Ach, te gangsta mada faka banki internetowe...

    MSPANC

    KOmiX