  • 1. Data: 2002-05-21 10:13:47
    Temat: Poszukuję ogólnej oferty z CKC ( karty płatnicze ).
    Od: "PANKRACY" <p...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie,

    Poszukuję ogólnej oferty z Centrum Kart i Czeków Pekao SA dotyczącej
    instalacji terminala umożliwiającego dokonywanie płatności kartami
    płatniczymi.

    Czy CKC ma swój serwer WWW ? Nigdzie nie mogłem znaleźć informacji o ich
    ofercie w tym temacie.
    Czy ktoś posiada namiary do nich ?

    Za pomoc będę zobowiązany.

    Serdecznie Pozdrawiam
    Pankracy

  • 2. Data: 2002-05-21 10:14:06
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, May 21, 2002 at 12:13:47PM +0200, PANKRACY wrote:

> [...]
    > płatniczymi.
    >
    > Czy CKC ma swój serwer WWW ? Nigdzie nie mogłem znaleźć informacji o ich

    Bez szans. Nie jestem pewien, ale mi sie kolacze ze karza podpisywac
    jakies NDA przed zerknieciem do umowy. Sebastian obiecywal i wciaz nie
    zalatwil mi umowy ;-(

    --

    --w