  • 1. Data: 2002-05-21 10:44:08
    Temat: Trafił mi się debet
    Od: cefek <c...@n...pl>

    Witam,

    Mam konto w multibanku i teraz zrobił mi się debet, w wysokości -1,32
    złote. Przedtem - jakieś dwa miesiące temu - miałem jakieś dwa złote i
    spłaciłem tego samego dnia (albo następnego, nie pamiętam dokładnie).
    Spore wpływy, zarówno regularne, jak i nieregularne. Dzisiejszy debet
    też spłacę dzisiaj - po prostu o dzień za długo czekam na comiesięczny
    przelew z Firmy.

    Mój problem jest związany z tym, że pod koniec miesiąca chciałbym
    ubiegać się o linię kredytową (i liczę na to, że ją dostanę) oraz VC -
    mija trzeci miesiąc posiadania konta. Czy taki krótkotrwały i chwilowy
    debet będzie stanowił dla banku przeszkodę?

    Dodam, że kiedyś miałem -3,000 debetu w LG Petro (spłacony po kilku
    dniach - karta charge, hehe) i mimo to dostałem limit.

  • 2. Data: 2002-05-21 17:12:46
    Temat: Re: Trafił mi się debet
    Od: "Ewa Hordyńska" <e...@p...onet.pl>

    Ta sprawa nie powinna przesadzac. Mialem tak samo i dostalem calkiem spory
    debet w Multi. Ponadtow pytalem sie i powiedzieli mi ze do tygodnia to oni z
    przymuzeniem oka patrza.

    Szczagolnie ze tne moj niedozwolony ten debet to sami zrobili :-)

    RYCH

  • 3. Data: 2002-05-21 17:35:30
    Od: "marek" <h...@h...of.pl>

    > mija trzeci miesiąc posiadania konta. Czy taki krótkotrwały i chwilowy
    > debet będzie stanowił dla banku przeszkodę?

    kiedys stojac w kolejce obserowwalem procedure przyznawania kredytu. okazalo
    sie, ze nie wazne jest jak wielki masz debet, lecz jak szybko go splacisz.
    lepiej miec 1000zl przez dzien niz 2zl przez miesiac. przynajmniej taki byl
    wynik obserwacji (czlowiek mial 20zl prawie caly miesiac i nie dali mu
    kredytu)
    marek

  • 4. Data: 2002-05-21 19:19:08
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    On Tue, 21 May 2002 12:44:08 +0200, cefek <c...@n...pl>
    wrote:
    > Czy taki krótkotrwały i chwilowy
    >debet będzie stanowił dla banku przeszkodę?

    Taki mały debet, (do 100 zł, a potem na wniosek więcej)
    to jest dozwolony :-))

    Chyba, że już przekroczyłeś dostępne środki.

    BAH