  • 1. Data: 2003-07-08 05:50:28
    Temat: provident - splata do 10 dni
    Od: "piotrek" <r...@o...pl>

    jak odbywa sie splata pozyczki w providencie , chodzi mi o splate do 10 dni
    podobno mozna sie z tego wycofac. czy ktos byl w podobnej sytuacji?, czy sa
    za to odsetki i czy odbywa sie to bezbolesnie?, jakie dokumenty musze
    podpisac, zeby sie tego pozbyc? prosze o podpowiedz poniewaz musze ich
    splacic, a boje sie ze cos beda kombinowali.
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-07-08 06:28:17
    Temat: Re: provident - splata do 10 dni
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "piotrek" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > podpisac, zeby sie tego pozbyc? prosze o podpowiedz poniewaz musze ich
    > splacic, a boje sie ze cos beda kombinowali.

    skoro musisz ich splacic wiec masz umowe - a skoro masz umowe to jestes w
    lepszej sytuacji niz my, bo mozesz ja przeczytac i bedziesz mial 100%
    pewnosci co nalezy zrobic
    przypuszczam, ze musisz wypelnic oswiadczenie o zamiarze odstapienia od
    umowy, ktorego wzor powinienes otrzymac przy jej zawarciu
    ponad to zapewne umowa przewiduje oplate za sporzadzenie umowy, ktora nie
    podlega zwrotowi, tj. nawet jesli wypowiadasz umowe w terminie 10 dni to i
    tak ja musisz zaplacic - jej wysokosc wynosi zapewne okolo 5 lub wiecej %
    kkwoty kredytu - to stanowi zabezpieczenie Providenta przed Twoimi zmiennymi
    nastrojami/nadmiernym sprytem

    --
    Matovy

  • 3. Data: 2003-07-08 06:43:38
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik piotrek pisze:

    > jak odbywa sie splata pozyczki w providencie ,
    Mój kolega twierdzi, że grupa windykacyjna łamie palce u rąk.
    --
    '''..\
    < _| (

  • 4. Data: 2003-07-09 07:51:39
    Od: Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>

    On Tue, 8 Jul 2003, jaszczur wrote:

    > Mój kolega twierdzi, że grupa windykacyjna łamie palce u rąk.

    Napisal Ci to w mailu? :>>>
    M.