  • 1. Data: 2004-10-12 14:45:54
    Temat: [mBank] Kredyt ratalny - warto?
    Od: "XxX" <b...@a...email>

    Poczytalem troche o tym, dostalem wstepna pozytywna decyzje.. ale nadal sie
    waham.. mozecie sie podzielic opiniami czy warto pakowac sie w to cudo?
    PS. smiesznym dla mnie jest fakt, ze place odsetki nawet od
    niewykorzystanego kredytu :/

  • 2. Data: 2004-10-12 15:04:41
    Temat: Re: [mBank] Kredyt ratalny - warto?
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    XxX wrote:
    > Poczytalem troche o tym, dostalem wstepna pozytywna decyzje.. ale
    > nadal sie waham.. mozecie sie podzielic opiniami czy warto pakowac
    > sie w to cudo?

    Kredyt jak kredyt - ani najtańszy, ani najdroższy.

    >PS. smiesznym dla mnie jest fakt, ze place odsetki
    > nawet od niewykorzystanego kredytu :/

    Eeee? A skąd ta informacja? Bo na stronach mb jest napisane tak:

    "Oprocentowanie kredytu dla naszych Klientów może wynieść nawet 14,45%
    Każda Twoja wpłata na konto zmniejsza wysokość odsetek, a naliczamy je tylko
    od rzeczywiście wykorzystanej kwoty, a nie od całego przyznanego kredytu"

    http://www.mbank.com.pl/oferta/kredyty/ratalny/

  • 3. Data: 2004-10-13 11:35:36
    Od: "XxX" <b...@a...email>

> [...]
    > Każda Twoja wpłata na konto zmniejsza wysokość odsetek, a naliczamy je
    > tylko od rzeczywiście wykorzystanej kwoty, a nie od całego przyznanego

    Informacja od experta z chata mlinii... tez bylem zaskoczony...

  • 4. Data: 2004-10-13 11:38:13
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Informacja od experta z chata mlinii... tez bylem zaskoczony...

    Wiesz - najlepiej to jednak czytać toip i regulaminy a nie "ekspertów" pytać
    :-) Poza tym, albo udzielił Ci błędnych informacji, albo Ty nie zadałeś
    precyzyjnie pytania.

  • 5. Data: 2004-10-13 14:07:12
    Od: "XxX" <b...@a...email>

    > Wiesz - najlepiej to jednak czytać toip i regulaminy a nie "ekspertów"
    > pytać :-) Poza tym, albo udzielił Ci błędnych informacji, albo Ty nie
    > zadałeś precyzyjnie pytania.

    Pytanie bylo az nadto precyzyjne, bo jeszcze mi to 3 razy dokladnie
    tlumaczyl ;-) Ale dzis porozmawialem z innym ekspertem i dowiedzialem sie
    zupelnie czego innego ;) tyle ze to co teraz wiem przynajmniej ma juz jakis
    sens ;)