  • 101. Data: 2004-01-24 19:40:55
    Temat: Re: [mBank] Koniec darmochy :-(
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dżony Bigut" napisał:

    | Żeby tylko to. Obawiam się że może to doprowadzić nawet
    | do otwarcia konta w Inteligo!!! :)

    Oj nie, tego to raczej nie zrobię!! W życiu :-)

    Pozdr.,

  • 102. Data: 2004-01-24 20:04:30
    Od: "BAH" <b...@p...onet.pl>

    > odsetki +5
    > belkowe -1

    raczkowe 0,95

  • 103. Data: 2004-01-24 20:26:08
    Od: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>

    Dnia Sat, 24 Jan 2004 02:33:49 +0100, HAL_2000 napisal/a:

    ..
    > 1) Efektem całej operacji będzie odpłynięcie użytkoników których
    > obsługa kosztuje więcej niż zysk przez nich generowany.
    no nie jestem pewien- jak ktoś ma konto w mBanku "dla ozdoby" przelewów
    nie robi albo prawie nie robi to opłata za przelewy będzie dla niego bez
    znaczenia. Jesli kogoś na prawde może to dotknac to tych co dokonuja wielu
    przelewów.

    KrzysiekL

  • 104. Data: 2004-01-24 20:27:51
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Wypłata z bankomatu zagranicznego zawsze kosztowała 10 zł a powiększenie
    sieci bezpłatnych bankomatów prawdopodobnie nastąpi gdyż mB zamierza
    dołączyć do już istniejącej sieci Euronetu dodatkową sieć, podobno BZWBK.
    Wiadomo bankomatów Euronet jest mało i są tylko w dużych miastach a BZWBK ma
    oddziały również w mniejszych miastach.

    Użytkownik "Życzliwy " <b...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:bus6i1$jbg$1@inews.gazeta.pl...

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 105. Data: 2004-01-24 20:35:28
    Od: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>

    Dnia Sat, 24 Jan 2004 14:59:09 +0100, =?iso-8859-2?Q?Piotr_ =22Kazimierz
    =22_Ku=BCmiak?=== napisal/a:

    > Poczekamy na oficjalne informacje, bo jakos pan Zyczliwy mnie nie
    > przekonal.
    a Pani pisząca pod pseudonimem LUZYTA?

    KL

  • 106. Data: 2004-01-24 20:40:21
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "krzysiekL" <k...@w...wp.pl> wrote in message
    > a Pani pisząca pod pseudonimem LUZYTA?

    Ona juz bardziej, ale i tak poczekam te 2 dni do poniedzialku az bedzie
    oficjalne info albo nic sie nei wydarzy.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 107. Data: 2004-01-24 20:45:32
    Od: "Gondol Jerzy z Nad Odry" <r...@N...pierdole.to>

    Użytkownik "Piotr "Kazimierz" Kuźmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net> napisał
    w wiadomości news:buul7n$2e92$1@mamut.aster.pl...
> [...]
    > : Ona juz bardziej, ale i tak poczekam te 2 dni do poniedzialku az bedzie
    > : oficjalne info albo nic sie nei wydarzy.

    Mnie to ZWiPW (zwisa i powiewa) ale jestem szalenie zainteresowany
    tym jakim bełkotem marketingowym uzasadnią w Aktualnościach zrezygnowanie
    z napisu na sztandarze "... nie mamy marmurów ..."

    --
    pozdrowienia
    R.Andrzej

  • 108. Data: 2004-01-24 20:50:21
    Od: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>

    Dnia Sat, 24 Jan 2004 21:27:51 +0100, Paweł Nyczaj napisal/a:
> [...]
    > sieć, podobno BZWBK. Wiadomo bankomatów Euronet jest mało i są tylko w
    > dużych miastach a BZWBK ma oddziały również w mniejszych miastach.
    tez uważam, ze bankomaty BZWBK sa bardzo prawdopodobne zwąłszcza, że
    mówili ostatnio że "pracują nad udostępnieniem swych bankomatów innym
    bankom"
    Tylko czy bankomaty B BPH ;)))))) też? Jesli mieli się połaczyć kiedyś? to
    wydawało by się to oczywiste?

    KrzysiekL

  • 109. Data: 2004-01-24 20:58:30
    Od: "LUZYTA" <l...@g...pl>

  • 110. Data: 2004-01-24 21:35:26
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "BAH" <b...@p...onet.pl> writes:

    > raczkowe 0,95

    Podatek zaokraglamy do pelnych dziesiatek groszy.

    MJ