  • 111. Data: 2004-01-24 21:46:55
    Temat: Re: [mBank] Koniec darmochy :-(
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    "Paweł P" <p...@w...pl> wrote:

    > Poza tym w Multi operacje te są darmowe.

    I miejmy nadzieję, że takie pozostaną...

    --
    Przemysław Maciuszko
    Hodowla kotów szkockich 'Z Kampinosu*PL'

  • 112. Data: 2004-01-24 22:01:51
    Od: "LUZYTA" <l...@g...pl>

    > A do BRE?

    A jak blacha? :P
    pozdrav.

  • 113. Data: 2004-01-24 22:22:19
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Sat, 24 Jan 2004 15:07:53 +0100, Jarosław Lech
    <j...@k...ODSPAMIACZ.pl> wrote:

    >1018-445=573 => http://www.karty.pl/wykaz/info.htm =>
    >nową siecią bezpłatnych bankomatów bedzie sieć BZ WBK.
    Jak dla mnie rewelka ... z informacji na sieci wygląda że w lubelskim
    1 lub 2 bankomaty ... LOL ... cóż Polska C :(.

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

  • 114. Data: 2004-01-24 22:28:59
    Od: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>

    Dnia Sat, 24 Jan 2004 23:22:19 +0100, Dentarg napisal/a:

    > Jak dla mnie rewelka ... z informacji na sieci wygląda że w lubelskim 1
    > lub 2 bankomaty ... LOL ... cóż Polska C :(.
    po prostu mBank wybrał sieć banku ukierunkowanego na teraz zachodniej
    Polski( Bank Zachodni) teraz BZWBK niby próbuje z tego wychodzić ale epwne
    dłuuugo to potrwa.

    KL

  • 115. Data: 2004-01-25 00:40:17
    Od: "KK" <n...@n...com>

    "Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> wrote in message
    > A ile z nich to wewnętrzne? Chyba nie ma żadnych kosztów jednostkowych
    > przelewu wewnętrznego - tylko koszt czasu pracy serwerów i miejsca w
    > pamięci masowej czy w archiwach. Międzybankowe mają cenę jednostkową.
    > Nadal więc twierdzę, że wewnętrzne kosztują "IMHO nie tak wiele".

    Sorki, wyczyłem "zewnętrznych". Myślałem o zewnętrznych :)

    Pozdrawiam
    KK

  • 116. Data: 2004-01-25 10:13:48
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > wydrukowane
    >
    > Jeśli te wszystkie osoby przenoszące się do VW są mobilne i będą nadal
    łatwo
    > mobilne to ok. Bo jest duża szansa, że czym więcej osób przeniesie się z m
    > do VW to VW szybko się zatka i być może też wprowadzą jakieś opłaty.

    Hehe... nie po to chyba dopiero co likwidowali, zeby teraz znow wprowadzac
    :)

    MAd Hat
    ter

  • 117. Data: 2004-01-25 10:22:59
    Od: "KK" <n...@n...com>

    "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl> wrote in message
    > łatwo
    >
    > Hehe... nie po to chyba dopiero co likwidowali, zeby teraz znow wprowadzac
    > :)

    No może, ale jak widać nadal jest silna wiara w sentymenty ;)))

    Pzdr
    KK

  • 118. Data: 2004-01-25 11:02:33
    Od: Laik <e...@m...pl.usun.to>

    Hello Dentarg
    w wiadomości <news:1sr5101ntb80c18k20621gmjd29ilmfti5@4ax.com> z Sat, 24
    Jan 2004 23:22:19 +0100 przeczytałem:

    > Jak dla mnie rewelka ... z informacji na sieci wygląda że w lubelskim
    > 1 lub 2 bankomaty ... LOL ... cóż Polska C :(.

    punkt widzenia zalezy od punktu... zamieszkania.
    u mnie sa az trzy, choc w calym miescie jest w sumie... z osiem bankomatow
    wszystkich bankow (30 tys. mieszkancow).
    miodzio.
    (zegnaj Lukasie...?) :)

    --
    Pozdrawiam, Laik.

  • 119. Data: 2004-01-25 12:00:48
    Od: "Glenn" <g...@g...SKASUJ-TO.pl>

    $$Szalony_Kapelusznik$$ <s...@w...pl> napisał(a):

    > Hehe... nie po to chyba dopiero co likwidowali, zeby teraz znow wprowadzac
    > :)

    Kolega naiwny, oj naiwny :-))) Zlikwidowali opłaty za prowadzenie (w pakiecie
    standard).
    Wprowadzenie opłat za przelewy to inna para kaloszy ;-)))

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 120. Data: 2004-01-25 12:36:22
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Laik <e...@m...pl.usun.to> wrote:
> [...]
    > u mnie sa az trzy, choc w calym miescie jest w sumie... z osiem
    > bankomatow wszystkich bankow (30 tys. mieszkancow).

    hyhy - w Radomiu ani jednego BZ WBK.... :D
    Natomiast w Wawie duzo - nawet kolo mnie jest...