  • 91. Data: 2004-01-24 16:32:54
    Temat: Re: [mBank] Koniec darmochy :-(
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > mSzok <j...@c...barg.sv> nagryzmolił(a) w

    > Tak???
    > Mogę się mylić ale wydaje mi się że do tej pory to szły mimo wszystko KIRem.

    Albo przynajmniej w porach sesji eliksiru i były traktowane jak zewnętrzne.

  • 92. Data: 2004-01-24 16:40:55
    Od: "Paweł P" <p...@w...pl>

    -- Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> napisał w
    wiadomości news:qv6510t4d5fp3kh16jsqek9603f6vbphk4@4ax.com...
    > a ile dopłacał mBank do przelewów wewnętrznych? IMHO nie tak wiele. A
    > poza tym podwyżka przecież nie dotknie tych "idiotycznych".
    o to musiał byś się zapytać speców od utzrymania systemów informatycznych,
    ilości "logów" bankowych pewnie sobie nie wyobrażamy, a kazdy 1 MB napewno
    słono kosztuje na tak zaawansowancych i drogich platformach.

    > ależ to nie jest "Jarka sposób" (zbieżność imion przypadkowa :-), ale
    > metod, jaka do prowadzenia biznesu przyjął BRE. To nie klienci
    > zażądali od BRE zrobienia Wydziału Bankowości Detalicznej bez opłat za
    > prowadzenie rachunków i za przelewy...
    dla ścisłości masz chyba na myśli Dział Bankowości ELEKTRONICZNEJ. Opłaty za
    przelewy, prowadzenie ror itp. składają się na tabelę opłat i prowizji. Czy
    kiedykolwiek BRE zapewniło że ona się nie zmieni i w/w. opłaty nie zostaną
    wprowadzone??

    z kolejnego posta (co by nie pisać 2x):
    >Ja bym powiedział inaczej: przyznał się do klęski swojej koncepcji
    >"nie mamy marmurów i dzięki temu jesteśmy najtańsi".
    Dla mnie, (liczba i rodzaj jaki wykonuję) nadal będą najtańsi, więc o klęsce
    nie można mówić :)

    --
    _________________
    Pozdrawiam

  • 93. Data: 2004-01-24 16:41:19
    Od: "Glenn" <g...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Informuję, że mBank wprowadza w dniu 15.02.2004 opłaty za przelewy
    > zewnętrzne. Każdy przelew bedzie kosztował 0,50 zł.

    To się będzie robiło przelewy tam, gdzie za to nie ma opłaty. Tu ujawnia sie zaleta
    posiadaniu
    paru kont - nie trzeba zakładać nowego przy niekorzystnych zmianach w toip w jednym
    banku.

    > Dodatkowo zmianie ulegają prowizje za wypłaty w obcych bankomatach -
    > wypłata z obcego bankomatu krajowego będzie kosztować 5 zł, wypłata z
    > zagranicznego - 10 zł. Sieć bezpłatnych bankomatów powiększy się z 445
    > do 1018 maszyn.

    To akurat dobre wieści.

    > Sapienti sat!

    Taaaa

    > Życzliwy

    Taaaa

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 94. Data: 2004-01-24 16:42:42
    Od: "mSzok" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez_pf.pl>
    napisał;

    > Tak???

    A jak inaczej nazwać przelew z BRE do BRE ? ;->>

    > Mogę się mylić ale wydaje mi się że do tej pory to szło mimo wszystko KIRem.

    Mylisz się ;) Przelewy pomiędzy mBankiem, Multi i 'dużym' BRE _nie_idą_ przez
    KIR. Przeciez to są przelewy międzyoddziałowe, ale w ramach jednego banku. One
    tylko są wysyłane w godzinach sesji. Podobnie jest chyba w inteligo -> pkobp.
    Ps. Tylko prosze nie pytać dlaczego nie chodzą on-line...

    --
    Witek

  • 95. Data: 2004-01-24 16:53:55
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    sie zaleta posiadaniu
    > paru kont - nie trzeba zakładać nowego przy niekorzystnych zmianach w toip

    No qrcze chyba Citek mi sie znow na cos przyda - nie tylko do przelewow do
    ktorych potrzebuje potwierdzen ale i do wszystkich przelewow :-)

    --
    JaKi

  • 96. Data: 2004-01-24 16:55:47
    Od: "KK" <n...@n...com>

    "Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> wrote in message
    > a ile dopłacał mBank do przelewów wewnętrznych? IMHO nie tak wiele. A
    > poza tym podwyżka przecież nie dotknie tych "idiotycznych".

    To ile to jest wg Ciebie "nie tak wiele" :)) Załóżmy, że każdy klient robi
    średnio 1-2 przelewy zewnętrzne (nie US, ZUS, SFI) miesięcznie. To jest
    0,5-1 milion przelewów miesięcznie. 6-12 milionów przelewów rocznie.
    Więc ile to jest "nie tak wiele"? :)

    Pozdrawiam
    KK

  • 97. Data: 2004-01-24 18:28:48
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sat, 24 Jan 2004 17:55:47 +0100, "KK" <n...@n...com> wrote:

> [...]
    >średnio 1-2 przelewy zewnętrzne (nie US, ZUS, SFI) miesięcznie. To jest
    >0,5-1 milion przelewów miesięcznie. 6-12 milionów przelewów rocznie.

    A ile z nich to wewnętrzne? Chyba nie ma żadnych kosztów jednostkowych
    przelewu wewnętrznego - tylko koszt czasu pracy serwerów i miejsca w
    pamięci masowej czy w archiwach. Międzybankowe mają cenę jednostkową.
    Nadal więc twierdzę, że wewnętrzne kosztują "IMHO nie tak wiele".
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 98. Data: 2004-01-24 18:53:25
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości

    > Ojojojojoj, ale sie porobilo. I co Wy wszyscy teraz zrobicie? :-P

    No dokładnie ! Tragedie, dramaty, targnięcia się na życie, depresje i brak
    wiary w sens życia. :-D

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 99. Data: 2004-01-24 18:56:38
    Od: "Dżony Bigut" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Glenn <g...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
    > sie za leta posiadaniu
    > paru kont - nie trzeba zakładać nowego przy niekorzystnych zmianach w toip

    Ba, ale kont w których przelewy są bezpłatne i jednocześnie bank nie ściąga
    prowizji z jakiegoś tam innego tytułu (np. prowadzenia konta, za kartę itp.)
    jest już naprawdę niewiele:(

    Pozdrawiam
    Dżony Bigut

  • 100. Data: 2004-01-24 19:07:53
    Od: "Dżony Bigut" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Wojciech Nawara <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał(a):

    > No dokładnie ! Tragedie, dramaty, targnięcia się na życie, depresje i brak
    > wiary w sens życia. :-D

    Żeby tylko to. Obawiam się że może to doprowadzić nawet do otwarcia konta w
    Inteligo!!! :)

    Pozdrawiam
    Dżony Bigut