  • 1. Data: 2003-06-21 13:16:20
    Temat: [mBank] KK dla studenta od 3 roku
    Od: "Jakub Berent" <j...@l...com.p1>

    Wygląda na to, że mBank zawęził dostęp do karty studenckiej.
    Wcześniej wymogiem było posiadanie ocen z dwóch semestrów,
    co naturalnie dyskwalifikowało studentów I roku.
    Teraz zaznaczenie w formularzu II roku również skutkuje
    stwierdzeniem braku zdolności kredytowej.

    --
    Jakub Berent

  • 2. Data: 2003-06-21 13:43:47
    Temat: Re: [mBank] KK dla studenta od 3 roku
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

> [...]
    > co naturalnie dyskwalifikowało studentów I roku.
    > Teraz zaznaczenie w formularzu II roku również skutkuje
    > stwierdzeniem braku zdolności kredytowej.

    Ale atrakcyjnosc tej karty jest wlasciwie zadna :/
    Zamowilem ja sobie bo dawno nie mialem zadnej nowej karty :-))
    ale to takie zboczenie bardziej a nie potrzeba :-)

    500-zlotowy limit wykorzystalem w 3 dni i tyle, przez nastepne
    50 dni karta bedzie sobie lezec :-) Patrzec pod katem wakacji
    to taki limit ma sens przy wypadzie na weekend do Czech ale
    nic wiecej :/

    Znacznie lepiej wziac kredytowke z Multi pod zastaw lokaty,
    jezeli masz jakies oszczednosci mozna calkiem ladny limit
    dostac (90% wartosci lokaty) no i jest to karta wypukla.
    mam nadzieje, ze w poniedzialek ja zobacze w skrzynce :-))

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 3. Data: 2003-06-21 14:17:21
    Od: "Jakub Berent" <j...@l...com.p1>

    > Znacznie lepiej wziac kredytowke z Multi pod zastaw lokaty,
    > jezeli masz jakies oszczednosci mozna calkiem ladny limit
    > dostac (90% wartosci lokaty)

    Gdzie można na ten temat poczytać? Patrzyłem na stronach multi
    (przyznaję - pobieżnie) i nie znalazłem na ten temat informacji.
    Interesują mnie:
    - szczegóły dot. lokaty - terminy, procenty i konsekwencje
    zerwania w tej szczególnej sytuacji;
    - minimalny limit - nie chciałbym zamrażać dużej kwoty;
    - ew. inne wymagania, ograniczenia, niuanse oferty ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jakub Berent

  • 4. Data: 2003-06-21 14:20:03
    Od: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > Zamowilem ja sobie bo dawno nie mialem zadnej nowej karty :-))
    > ale to takie zboczenie bardziej a nie potrzeba :-)

    He, he, ja też tak mam, już się cała rodzina ze mnie śmieje :)
    MM

  • 5. Data: 2003-06-21 14:23:13
    Od: "Jakub Berent" <j...@l...com.p1>

    > - szczegóły dot. lokaty - terminy, procenty i konsekwencje
    > zerwania w tej szczególnej sytuacji;
    > - minimalny limit - nie chciałbym zamrażać dużej kwoty;

    To już znalazłem...
    Pozostają ewentualne niuanse ;)

    --
    Jakub Berent

  • 6. Data: 2003-06-21 15:26:47
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Jakub Berent wrote:

    > To już znalazłem...
    > Pozostają ewentualne niuanse ;)

    15 zł w znaczkach skarbowych na pełnomocnictwo dla banku do dysponowania
    Twoją lokatą.

    pzdr

    Tomek

  • 7. Data: 2003-06-21 15:34:36
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > He, he, ja też tak mam, już się cała rodzina ze mnie śmieje :)

    Specjalnie zdjecie z wakacji przerabialem na legitymacyjne :-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 8. Data: 2003-06-21 15:39:12
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    Lokata musi byc 12-miesieczna. Ja zalozylem sobie rentierska
    z kapitalizacja co 3 miesiace (dla konta studenckiego wystarczy
    2000 zl na ten typ lokaty) - oprocentowanie chyba 4,10%, jak
    zakladalem bylo 4,60% ale kilka dni temu obnizyli.

    1100 dla VC
    11000 dla VG :->

    > 15 zł w znaczkach skarbowych na pełnomocnictwo dla banku do dysponowania
    > Twoją lokatą.

    Niestety, tak wiec koszt karty to dodatkowe 15 zl. Do 15 czerwca byla
    promocja i VC dawali za 35 zl (50% ceny) wiec summa sumarum wyzlo 50 zl.

    Jezeli bedziesz musial zerwac lokate to oddajesz/zastrzegaz karte
    - chyba, ze pojda na reke przy dluzszym stazu ale to tylko dywagacje :-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 9. Data: 2003-06-21 17:20:42
    Od: "Jakub Berent" <j...@l...com.p1>

    > Niestety, tak wiec koszt karty to dodatkowe 15 zl. Do 15 czerwca
    > byla promocja i VC dawali za 35 zl (50% ceny) wiec summa sumarum
    > wyzlo 50 zl.

    Dla moich potrzeb jednak lepsza byłaby karta studencka mBanku.
    Myślałem o wykorzystaniu jej przede wszystkim do kupienia sobie
    od czasu do czasu czegoś ekstra. ;) Bywa, że mam ochotę kupić
    coś za kilkaset złotych, ale stwierdzam, że w sumie obędę się
    bez tego. Na pewno częściej decyzja byłaby inna, gdybym miał
    możliwość rozłożenia spłaty całej kwoty na np. 3 miesiące.
    W ten sposób ja bym nie specjalnie odczuł ten wydatek a bank
    zarobiłby kilka złotych. Oferta multibanku (po promocji) wy-
    daje mi się za droga dla takiego rozwiązania.

    Pozostaje poczekać...

    --
    Jakub Berent

  • 10. Data: 2003-06-21 18:27:43
    Od: "Duke" <d...@p...wp.pl>

    > Teraz zaznaczenie w formularzu II roku również skutkuje
    > stwierdzeniem braku zdolności kredytowej.

    Tu nie chodzi o rok tylko średnia ocen. Szkoda że mBank nigdzie na swoich
    stronach nie wspomina że oprócz 3 dokumentów do uzyskania karty kredytowej
    potrzebna jest wysoka średnia (w moim przypadku powyżej 4,5). A
    najciekawsze jest to że jeszcze jakieś 3 tygodnie temu formularz akceptował
    dużą niższą średnią ocen.