    From: "Jakub Berent" <j...@l...com.p1>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mBank] KK dla studenta od 3 roku
    Date: Sat, 21 Jun 2003 19:20:42 +0200

    > Niestety, tak wiec koszt karty to dodatkowe 15 zl. Do 15 czerwca
    > byla promocja i VC dawali za 35 zl (50% ceny) wiec summa sumarum
    > wyzlo 50 zl.

    Dla moich potrzeb jednak lepsza byłaby karta studencka mBanku.
    Myślałem o wykorzystaniu jej przede wszystkim do kupienia sobie
    od czasu do czasu czegoś ekstra. ;) Bywa, że mam ochotę kupić
    coś za kilkaset złotych, ale stwierdzam, że w sumie obędę się
    bez tego. Na pewno częściej decyzja byłaby inna, gdybym miał
    możliwość rozłożenia spłaty całej kwoty na np. 3 miesiące.
    W ten sposób ja bym nie specjalnie odczuł ten wydatek a bank
    zarobiłby kilka złotych. Oferta multibanku (po promocji) wy-
    daje mi się za droga dla takiego rozwiązania.

    Pozostaje poczekać...

    --
    Jakub Berent