  • 1. Data: 2003-06-21 11:08:16
    Temat: konto walutowe
    Od: Jarosław Staszak <j...@e...pw.edu.pl>

    Czy może ktoś się orientuje w jakim banku najlepeij załozyć konto
    walutowe? Interesuje mnie to , żeby nie było prowizji za prowadzenie
    konta. Może to być tylko konto walutowo lub walutowe + złotówkowe. Ale
    najważniejsze to brak prowizji.

    Pzdr

  • 2. Data: 2003-06-21 12:37:20
    Temat: Re: konto walutowe
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Jarosław Staszak"
> [...]
    > walutowe? Interesuje mnie to , żeby nie było prowizji za prowadzenie
    > konta. Może to być tylko konto walutowo lub walutowe + złotówkowe. Ale

    W ING można mieć OKO walutowe, i chyba nie potrzeba do tego ROR.
    Bez opłat, ale tylko jedna darmowa wypłata w miesiącu.

    Bogdan B.

  • 3. Data: 2003-06-21 13:45:20
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    KredytBank
    LGPetro (juz niedlugo Nordea ale mam moze wreszcie z obsluga kasowa)
    PeakoSA
    i pewnie wiele innych

    Platne rachunki walutowe sa chyba tylko w Multi i od 1 sieprnia w BZWBK

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 4. Data: 2003-06-21 14:36:21
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bd1njl$gc4$...@k...task.gda.pl,
    Wilczek <w...@a...net.pl>:
> [...]
    > PeakoSA
    > i pewnie wiele innych
    >
    > Platne rachunki walutowe sa chyba tylko w Multi i od 1 sieprnia w

    No wlasnie :(

    A, ze doloze swoja pieczen do tego ognia: szukam konta walutowego w GBP,
    ktore wlasnie byloby bezplatne, ale zeby jakos zawiadamialo po nowym
    wplywie - moze byc nawet wyciagiem papierowym, moze byc z opoznieniem
    kilkutygodniowym.
    No i zeby nie trzeba bylo zbyt duzej kwoty przy zakladaniu wplacac, bo to
    musze kupic.

    --
    Robert

  • 5. Data: 2003-06-21 15:33:04
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

> [...]
    > kilkutygodniowym.
    > No i zeby nie trzeba bylo zbyt duzej kwoty przy zakladaniu wplacac, bo to

    Juz pytales raz i pisalem wtedy o KB. Przynajmniej poki co rachunek
    walutowy nic u nich nie kosztuje. Minimalna wplata na poczatku - 60GBP
    ale to tylko teoria, w praktyce mozna nic nie wplacac.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl