    From: "Wilczek" <w...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mBank] KK dla studenta od 3 roku
    Date: Sat, 21 Jun 2003 17:39:12 +0200

    Lokata musi byc 12-miesieczna. Ja zalozylem sobie rentierska
    z kapitalizacja co 3 miesiace (dla konta studenckiego wystarczy
    2000 zl na ten typ lokaty) - oprocentowanie chyba 4,10%, jak
    zakladalem bylo 4,60% ale kilka dni temu obnizyli.

    1100 dla VC
    11000 dla VG :->

    > 15 zł w znaczkach skarbowych na pełnomocnictwo dla banku do dysponowania
    > Twoją lokatą.

    Niestety, tak wiec koszt karty to dodatkowe 15 zl. Do 15 czerwca byla
    promocja i VC dawali za 35 zl (50% ceny) wiec summa sumarum wyzlo 50 zl.

    Jezeli bedziesz musial zerwac lokate to oddajesz/zastrzegaz karte
    - chyba, ze pojda na reke przy dluzszym stazu ale to tylko dywagacje :-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl