  • Date: Mon, 07 Jun 2004 22:42:25 +0200
    From: Mroziu <m...@h...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mBank][KK] Konsekwencje spoznionej splaty

    Dave wrote:

    > bedziesz bulil odsetki za caly okres kredytowania. Bank wlasnie na takich
    > klientow liczy wydajac KK... Stad tez mozna zrozumiec dlaczego mbank opiera
    > sie VC debetowej jak moze zlapac troche dodatkowej kasy dzieki takim
    > przypadkom.

    Czyli caly sens posiadania karty kredytowej slag trafil (a raczej koszty
    zjadly). Przez pare godzin spoznienia (16). Ehhh... Wiem ze to moja
    wina, ale wydaje mi sie ze bank powinnien do klientow podchodzic
    bardziej indywidualnie. Bo ja po tym wydarzeniu jestem blizszy
    zrezygnowania z karty niz dalszego jej uzytkowania. Nie powiem zrazilem
    sie :(

    Mroziu